Bedankt!
Het klopt precies, ze wil soms normaal zijn zoals haar leeftijd genootjes. Dieren zijn voor haar heel belangrijk, haar twee hondjes zijn haar alles!
Ze zegt ook, dat ze het soms niet allemaal begrijpt..........en dat mensen gaan zeggen dat ze een heks is.
Ik ga vaker met haar naar een medium, die haar heel goed heeft geholpen. Hij zegt steeds tegen haar dat wanneer ze iets met haar gave gaat doen, dat ze het beter gaat begrijpen en dat ze daar zelf ook voordeel bij heeft.
We zijn al vaker met haar naar een beurs geweest van SEM, als ze daar rond loopt zie ik aan haar dat ze zich daar helemaal thuis voelt.
Een paar weken geleden heeft ze m.lenormand kaartjes gekocht, advies was om te beginnen met elke dag een kaartje te trekken en voelen wat het haar zegt. Na een paar dagen stopte ze met de kaartjes, waarop ik vroeg waarom ze geen kaartje meer trok. Telkens gaf ze mij geen andwoord of zei dat doe ik straks wel. Vorige week zei ze, ik trek geen kaartjes meer omdat ik een paar keer een negatieve kaart heb getrokken. Heb haar uitgelegd dat dit is om te oefenen en het nu niet zo serieus moet nemem.
Liefs Angel.