Hoi Ano,
De reden dat je deze informatie krijgt is omdat je het kan ontvangen. Je engelen houden er niet van wanneer mensen niet hun levenspad bewandelen. Het doet ze pijn als ze zien dat iemand het opgeeft en zelfmoord wil plegen. Omdat ze dit via jou kunnen communiceren, hebben ze een manier om te communiceren met de mensen die het spoor zijn kwijtgeraakt.
Je engelen weten ook dat jij nu nog niet zoveel kan met je gaven maar weten dat je meer en meer zal groeien waardoor er een moment gaat komen dat je wel mensen kan helpen. Voor je geboorte (voor je incarnatie) heb je dit ook met hun besproken. Door de incarnatie vergeet je alleen je doel en mag je alles weer opnieuw ontdekken. Weet dat je van te voren een plan hebt uitgestippeld waarin jouw engelen je steeds informatie geven zodat je eraan kunt wennen en op gegeven moment als je er klaar voor bent, ook daadwerkelijk meer mee kan gaan doen. Voel dit overigens niet als een verplichting, maar als ervaring opdoen. Wanneer jij er klaar voor bent, kun en zul je zelf bepalen wanneer je je gave wel en niet gebruikt.
Betreffende het kunnen voelen van emoties en pijn van anderen, dit zijn duidelijke kenmerken van HSP. Ik ben zelf ook HSP en kan emoties en pijn van anderen in de kamer voelen als ik dat wil. Dit komt omdat de pijn in het aura veld van iemand zit, en sommige mensen kunnen hele grote aura's hebben. (Jij waarschijnlijk ook). Hoe groter je aura is, des te makkelijker jouw aura die van iemand anders kan raken, en je dus die pijn kan voelen).
Er zijn een aantal manieren om dit tegen te gaan mocht je dit willen. De eerste is om via een visualisatie oefening je aura kleiner te maken. De tweede manier is door gebruik te maken van een lichtschild. Hierdoor kun je alles blokkeren door een simpele visualisatie te doen. Hierdoor kun je in een ruimte met veel mensen zijn zonder dat alle gevoelens om je heen je teveel worden.
Deze visualisatie heb ik al vaker op dit forum geplaatst, maar zal hem speciaal voor jou nog een keer vertellen.
Visualiseer een witte straal voor je die van boven je hoofd tot aan je voeten voor je staat. Dit witte licht staat zo'n 30 tot 50 cm van je af (of dichterbij als dat beter voelt). Laat deze lichtstraal om je heen draaien. Visualiseer dat dit licht sneller en sneller op je heen draait. In het begin zie je nog dat het licht er wel en niet is, maar naar mate het sneller gaat draaien, lijkt het meer op een snel knipperend licht, dat uiteindelijk zo snel draait dat je niet meer ziet of het aan of uit is. Het is gewoon continu om je heen. Zo snel draait het. Het is nu een lichtschild geworden. Dit schild van licht blokkeert alle emoties en gevoelens die erdoor willen. Het wordt als het ware teruggekaatst.
Weet dat dit niet alleen van buiten naar binnen gaat, maar ook van binnen naar buiten. Andere mensen die gevoelig zijn kunnen ook niet meer jouw gevoelens voelen (of ze moeten zo sterk zijn dat ze je schild kunnen stoppen, maar iemand die zo sterk is, zal geen kwaad in de zin hebben).
Als je een beetje gevoelens wil voelen kun je simpel weg het schild langzamer laten draaien.
Links om of rechtsom laten draaien maakt niet uit. Wat voor jou prettig voelt.
Het "weten" van mij gaat op meerdere vlakken. Ik kan een naam horen of zien en als mijn engelen me daar iets over willen vertellen, dan weet ik ineens dingen daarover die ik daarvoor niet wist. Alsof ik het zelf bedenk, alleen heb ik dezelfde gevoelens die jij ook hebt erbij. Dus als ik iets te weten krijg, en ik ga vervolgens een verkeerde conclusie trekken, dan voel ik ook een gevoel van onvrede, dat het niet klopt. Althans dat had ik in het begin toen ik nog aan het zoeken was. Nu is het zo dat ik dingen weet en gewoon direct accepteer en niet meer verder zoek. Vaak kan ik ook iets lezen wat ik niet eerder wist, en weet dan direct of het waar of niet waar is. Vaak in details.
Zo heb ik bijvoorbeeld teksten gelezen van iemand die berichten gechanneld kreeg, en wist dat sommige stukken van een engel kwamen, en sommige stukken bedacht waren door degene die het gechanneld had. Ik voelde als het ware verschillende personen terwijl ik las.
Ik krijg dan altijd een connectie met zo'n persoon, daar zit een gevoel aan vast, en een stukje kennis. Ik hoor mijn engelen niet specifiek, maar ik weet en voel ineens dingen die er daarvoor niet waren. Soms zie ik ook bepaalde dingen, dus krijg ik beelden door. Wellicht dat ze mij ook proberen dingen te vertellen maar sta ik daar niet open voor. Het hoeft gelukkig ook niet, want we kunnen op deze manier prima communiceren.
Ik hoop dat dit je al een stuk geholpen heeft. Heb je verder nog vragen, schroom je niet en stel ze gerust.
Liefs,
LPChip