Hoi Eni
Ik zal proberen wat inzicht te geven in je droom.
Vanacht had ik weer gedroomd over vanalles..
Maar ook kwam er een stukje in mn droom waar ik al heel lang niet meer aan had gedacht. Het is een soort winkelcentrumpje met winkeltjes alleen op beganegrond dus laag gebouw wat omringd is met hoge gebouwen (maar die zijn niet zichtbaar in mn droom, maar weet dat het er om heen grote hoge gebouwen zijn) Het is er altijd stil en verlaten en ik krijg er altijd een beetje verwaarloosd gevoel bij.. Ik heb al vaker gedroomd dat ik daar was, soms alleen en soms met andere..De stad waar jij over droomde, waar jij was, die staat voor jezelf dat ben jij, de dingen die je ziet staan voor de dingen die jij bent.
Dus bijv je ziet hooge gebouwen maar je ziet ze niet duidelijk, in jezelf zijn er punten die veel verder ontwikkeld kunnen worden dan dat jezelf weet, vandaar dat je nu alleen maar een stukje ziet.
Dat de sfeer verwaarloosd, stil en verlaten staat voor hoe jij je voelt diep van binnen, maar je hebt het zelf niet erg door dat je er wat mee moet doen, vandaar dat deze droom al vaker is gekomen
Ik zou zeggen meid doe er iets mee, luister meer naar jezelf, naar wat je echt voelt en doe de dingen die goed voor je zijn.