Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Mijn zoon verbreekt het contact met mij  (gelezen 238 keer)

Nymphea

• Lid
    • Bekijk profiel
Mijn zoon verbreekt het contact met mij
« Gepost op: december 18, 2024, 01:52:04 am »

Gisteravond belde mijn zoon (22) mij na een radiostilte van 9 maanden om te vertellen dat hij nog steeds enorm veel woede voelt naar mij omdat hij vindt dat ik geen goede moeder ben geweest en er niet genoeg voor hem was onder andere. Zijn vader en ik zijn drie jaar geleden gescheiden en ook daarvan heeft hij veel verdriet, hetgeen ik volkomen kan begrijpen. Hij heeft nu therapie en zegt dat hij alleen verder kan zonder mij in zijn leven.  Er kwamen talloze harde verwijten mijn kant op, wat in april ook al is gebeurd en toen vroeg hij om ruimte. Die ruimte is nu veranderd door hem in nooit meer contact. Ik kan niet beschrijven hoeveel pijn dit doet. Ik hou van hem en dat zal altijd zo blijven. Maar wat voel ik mij geamputeerd! Ik ben vol ongeloof dat ik hem niet meer in mijn leven zal hebben! De eerstvolgende keer dat ik hem zal zien (en waarbij ik geen toenadeting mag zoeken zegt hij), zal op de uitvaart van mijn ernstig zieke moeder zijn. Dat is op zich al heftig maar mijn zoon daar te zien is voor mij haast niet te doen. Ik wil graag vragen of er iemand (LPChip?) contact kan maken met zijn en/of mijn gidsen en mij laten weten wat zij over deze situatie willen zeggen. Wat is hiervande bedoeling bijvoorbeeld? En zal het ooit nog goed komen of moet ik hem volledig loslaten?

LPChip

• Beheerder
  • Lid
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Mijn zoon verbreekt het contact met mij
« Reactie #1 Gepost op: december 18, 2024, 01:09:21 pm »

Hoi Nymphea,

Je gidsen hebben contact gehad met zijn gidsen en ik krijg door dat dit zeer waarschijnlijk niet meer goed zal komen.

Er is iets bij hem veranderd waardoor er een knop is omgegaan.

Hoe vervelend het is, dit is een situatie waarin je helemaal niets kan veranderen.

Er is een verbinding bij hem weg die mogelijk heel langzaam kan herstellen, maar dan praat je over 10 tallen jaren.

Het enige wat je nu kan doen is hem negeren, en hopen dat hij ooit nog contact zoekt met je.

Maar mijn advies is, hem volledig loslaten.

Liefs,
LPChip
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.04 seconden met 22 queries.