Hoi FY,
Ik heb het in mijn onderschrift staan, en dat is: Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekend gewoon nee.
Maar betekend dat dat je het niet moet doen? Nee. Twijfel betekend dat je nog niet genoeg alle kanten tegen elkaar hebt afgewogen waardoor je nog niet met de volle 100% een keuze hebt kunnen maken.
Feitelijk weet je het wel, maar je hebt je gevoel niet geraadpleegd. Dus vraag eens bij jezelf, Wil ik dit echt heel graag? Krijg je een positief gevoel, doen! krijg je een negatief gevoel, niet doen! krijg je een neutraal gevoel dat beide kan zijn, dan zijn beide keuzes goed genoeg.
Feitelijk maakt het niet veel uit wat je doet, en beide keuzes zullen je verder brengen. Het enige is dat de ene keuze je naar een andere bestemming brengt dan de ander, en welke van de twee keuzes je ook doet, beiden geven een goed resultaat. Het is dan ook meer aan jou, wat wil je in de toekomst. Wil je een simpeler leven met minder risico maar die ook saaier is, of wil je een uitdagender leven die ook leuker is?
Luister naar je gevoel. Die zal je vertellen welke keuze het best bij je past op dit moment.
Liefs,
LPChip