ik wil even tegen iedereen die dit leest zeggen, laat niemand, maar dan ook niemand je wijs maken dat je niet bijzonder bent, of niet waardevol, dat je onbelangrijk bent, of dat je geen zeggenschap hebt, of dat je niet iemand bent om van te houden, of dat je niet mag houden zoals je wil van wie of wat dan ook.
je bent waardevol en dat is een feit.
ik blijf hierin geloven en ik weet hoe moeilijk het kan zijn uit eigen ervaring, mijn eigen ouders hebben mij doen geloven, onbewust of bewust dat doet er niet eens meer toe voor me, dat ik eenmaal als je dichtbij me bent dat je niet meer van me kunt houden, daarom heb ik een muur om me heen gebouwd, maar zelfs mn ouders gaan me niet meer in de weg staan als het gaat om de overtuiging dat ik waardevol ben, dat is hun perspectief.
ik kies ervoor om anders te kijken naar mezelf en de wereld.
iedereen is waardevol, je bestaat omdat je waardevol bent, we zijn gecreëerd uit een onvoorstelbaar groot waardevol creatie, iedereen maakt deel uit van het geheel en iedereen heeft invloed op het geheel, laat niemand je wijsmaken dat je er niet toe doet, KIES JE EIGEN OVERTUIGINGEN.
GELOOF IN JEZELF, CREËER JE EIGEN UNIEKE GEDACHTEN OVER JEZELF, GUN JEZELF DE LIEFDE DIE ANDEREN JOU NIET GEGUND HEBBEN.