Hey,
Bedankt alvast!
Ik ga eens zeggen wat ik kan plaatsen van jou en wat ik erin zie.
Met de heer komt het dus goed? Momenteel is er geen contact maar ik zag ook de ruiter en de sleutel liggen boven de heer.
Klopt het dat dit duidt op contact van hem uit?
Dat opkroppen kan ik wel plaatsen want we hebben nooit een makkelijke verbinding gehad
Bij de heer ligt in de lijn berg en ster wat op opklaringen duidt alsook boven hem de sleutel dus dat het van hem uitkomt?
Zo lees ik de kaartjes alvast toch?
De opleiding die ik ga volgen heb ik ook veel over nagedacht maar het lijkt mij inderdaad iets wat ik heel graag ga doen.
Het is een opleiding schoonheidszorg. Is dat uit de kaartjes te halen iets ivm schoonheidszorg? Zo ja, welke kaarten?
Ik heb heel veel nagedacht over deze opleiding want ik heb eigenlijk een bachelordiploma als onderwijzeres maar het ligt mij niet echt geheel goed.
Ik voel dat mijn hart er niet echt bij ligt.
Ik zou later wel willen lesgeven als lesgever schooonheidzorg dus misschien vandaar je de overheid ziet?
Bij het boek ligt ook het huis maar kan het niet verbinden met de maan in een lijn maar ik zou graag ook van thuis uit werken.
Nu doe ik dat ook al als coach maar zou nog extra opleiding willen volgen in de grafische vormgeving. Ligt er iets in ivm van thuis uit werken?
Wat ook kan bij het werk dat je ziet als dienstverlenend: ik ga een job aannemen als adviseur maar ik denk er nog over na of ik moet doen of niet.
Als adviseur zou ik veel op de baan zijn. Ligt dat in de kaartjes?
Ligt dat er eventueel in dat het de goede keuze is?
Bij de maan in een lijn naar beneden zie ik ook kist en kind wat duidt op een nieuw begin?
Zie je eventueel iets over financien want ook dat was nog niet zo makkelijke laatste tijd.
Zou je mijn vragen kunnen beantwoorden? Dank je x