Nederlands > Levensvragen

een teken wat ik onder andere heb geschreven(onbewust)

<< < (2/2)

LPChip:
Hoi Coldheadz,

Het heeft voor mij ook heel lang geduurd voor ik zelf contact met mijn gidsen kreeg. Met name omdat ik gewoon niet wist hoe en het daardoor zag als een verzinsel van mijzelf toen ik dingen probeerden. Pas nadat ik bevestiging kreeg en na veel proberen begon ik daadwerkelijk te begrijpen hoe de communicatie werkt, en pas daarna werd het langzaamaan steeds makkelijker en vloeiender.

Ik zal reacties nooit als aanval zien, dus wees niet bang. Als jij ervan overtuigd bent dat het geen buitenaardsen zijn, dan zal ik proberen erachter te komen waarom je dit zegt om zo te voelen waardoor mijn visie anders is als de jouwe. Zo kan ik als het ware meevoelen met je. In dit geval, voel ik wat je voelt en snap ik je reactie dat het geen buitenaardsen zijn.

Als ik dat dan leg naast wat ik allemaal nog meer voel en weet, dan blijft er niet veel over wat het kan zijn, maar plaatsen doe ik het niet.

Het zou kunnen zijn dat het een heel oud geschrift is, en dan is de vraag waarom iemand dit jou heeft willen leren.

Om daarachter te komen zullen we meer tekens nodig hebben zodat we dit kunnen uitzoeken, maar dat moet je natuurlijk wel zelf willen.

Belangrijk daarin is, als het niet goed voelt, dan gewoon niet doen. Als je nieuwsgierig bent, dan doen. Als je beide hebt, wacht dan en stel het uit, tot je nieuwsgierigheid het wint van dat negatieve gevoel. :) Het kan zijn dat dit gevoel puur angst is en dat je eerst mag groeien. Het kan ook gegrond zijn, maar dan kom je er op gegeven moment ook achter waarom dit niet goed is.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie