Wat is de reden dat je wil uittreden eigenlijk?
De reden dat ik het bewust probeer, is als ik met een vraag zit.. of als ik gewoon op reis wil. Of iemand wil zien.. en mee praten (zoals mijn gidsen).
Als ik een vraag heb en ik ontspan me (liggend op bed), krijg ik soms een uittreding soms een visioen.
Wat is 't doel ervan? Ik vind 't een eng idee, er zijn toch ook veel dingen die fout kunnen gaan?
Het doel is dus, dat mijn vragen meestal wel beantwoord worden. En het is zowieso een fijn gevoel.
Bij mij is het nog nooit misgegaan, omdat ik dit altijd in het bijzijn van mijn engelen/gidsen doe, die zorgen ervoor dat alles netjes gebeurd en blijven bij mijn lichaam.
Ook als ik een uittreding heb, heb ik nog steeds contact met mijn lichaam via 'het zilvere koord'. Als ik aan dat koord voel weet ik of mijn lichaam oke is of niet. Zoniet dan ga ik gewoon terug mijn lichaam in..
Heb wel 1x meegemaakt dat er een boze entiteit naar mij kwam en mij probeerde te slaan.. hij kwam alleen niet door mijn aura heen. Toen ik terug probeerde te gaan lukte dit niet, omdat iets mijn tegen hield.. toen werd ik bang en voelde dat er ineens langs mijn lichaam 2 a 3 engelen stonden, ze spraken een andere taal trouwens leek erg op zingen. Ze praatte niet met mij.. maar met elkaar! Toen lukte het wel om terug te komen...