Nederlands > Levensvragen

Verward

<< < (2/4) > >>

Mathijs:
Kan ik meer informatie krijgen over voelen van energie, ik voel het ook bij een paar anderen.

LPChip:
Mijn gidsen geven aan: Jouw gidsen geven jou spelenderwijs energie om te voelen om ervan te leren. Dit is voor jou informatie waar je van kan leren: wat voel ik, waarom voel ik het, wat voelt de ander, waarom voelt de ander het.

Probeer maar eens te observeren wat de ander doet met deze energie, het zal je meer vragen geven, maar deze vragen zullen zichzelf ook weer beantwoorden naarmate je meer observeert.

Hmm, mijn gidsen zijn lekker vaag vandaag, maar ze voegen toe: dat is nu even nodig. Mathijs zal spoedig snappen waarom.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

Liefs,
LPChip

Mathijs:
En heel.soms hoor ik ook stemmen in m'n kamer waar ik lig.

Wie zijn dat en wat willen ze?

LPChip:
Dat kunnen je gidsen zijn of entiteiten die contact met je willen.

Als je heel ontspannen bent, en je trilling is hoog, dan is het makkelijker om contact te maken met entiteiten en gidsen die zich in de 4e dimensie bevinden.

Als je de stemmen hoort, probeer maar te voelen of dit goed of slecht voelt. Als het heel positief is, dan zijn het je gidsen of overleden dierbaren.

Ik verwacht echter dat het je gidsen zijn die proberen met je te praten om zo jullie band te versterken.

Liefs,
LPChip

Mathijs:
Wat betekent trillingen?

En kan ik iets doen om contact met ze te maken?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie