Nederlands > Levensvragen

Verward

<< < (3/4) > >>

LPChip:
Alles trilt. Atomen trillen, golven trillen, en ga zo maar door.

Wij zijn in de 3e dimensie omdat ons lichaam op een bepaalde snelheid trilt. Ons bewustzijn kan daardoor alles in de 3e dimensie waarnemen, maar niet in de 4e en 5e. Maar de 4e en 5e dimensie bevinden zich op dezelfde plek. Wanneer je je trilling verhoogd, wordt het mogelijk om dichterbij de 4e dimensie z'n trilling te zijn, waardoor je dingen uit de 3e en 4e dimensie tegelijk kan waarnemen. Omdat onze gidsen en ziel in de 4e dimensie zijn, wordt het mogelijk om hun waar te nemen. Hoe hoger je trillingen des te makkelijker dat gaat.

Allereerst moet je je open stellen voor dit contact en gewoon gaan ervaren wat het is. Ga eens uitzoeken wat jij ervaart en of anderen het ook ervaren en lees meer over alles wat spiritueel is. Zo zul je je beter kunnen afstemmen en dat verhoogt uiteindelijk je trilling, en wordt het contact makkelijker.

Liefs,
LPChip

Mathijs:
Vroeger toen ik klein was zag ik een keer een tijger in mijn slaapkamer liggen, toen ik wakker werd.

Ik weet nog steeds niet waarom dat gebeurde

LPChip:
Hij lag rustig op de grond in een hoekje, of niet? Dat is in ieder geval het beeld dat mijn gidsen doorgeven.

Hij is jouw "spirit animal" zoals ze dat in het indiaans zeggen.

Ik geloof dat in het nederlands, dat een totemdier is. Maar weet de exacte vertaling niet.

Deze dieren begeleiden je ook, net als gewone gidsen, alleen doen dat op een dierlijke manier. Ze praten niet, maar zijn wel bij je. Het zijn gidsen die graag een dier willen zijn op dat moment. Vaak heb jij een speciale connectie met zo'n dier, of staat het ergens voor.

Liefs,
LPChip

Mathijs:
Ja hij lag rustig

LPChip:
:) Mooi beest. Gaf een hele goede energie af.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie