Hoi Rainbow,
Allereerst welkom op Armina.
Een hoop vragen, dus laat ik vanaf boven naar beneden ze beantwoorden.
De skepsis waar je last van hebt komt door de elite die over de wereld heerst. Omdat mensen zoals jij en ik dwars door hun leugens kijken, hebben ze de mensenmassa geprobeerd te hersenspoelen. Een van de manieren is de manier waarop wij scholing doen en wat we daar leren.
Zo leer je bijvoorbeeld dat wetenschap een verklaring nodig heeft, anders klopt het niet. Maar wetenschap kan niet, en zal ook nooit het spirituele kunnen verklaren. Dat is waarom de elite dit zo heeft bedacht.
Daarnaast worden we gehersenspoeld via de media met als doel om onze energie laag te houden. Dan leven we met de stroom mee, en twijfelen we aan alles en zolang de massa het ook denkt, gaan we wel mee.
Onze trillingen zijn echter aan het verhogen en daarmee lukt het hersenspoelen niet meer zo goed. Mensen zoals jij en ik zijn er minder tot niet vatbaar voor en daarmee kunnen we dus onze potentie tot z'n uiterste benutten.
Het zijn van HSP is een van de dingen die naar boven komt als je je meer en meer ontwikkeld.
Ik zal kort uitleggen hoe een HSPer de gevoelens van andere mensen kan aanvoelen. Dat helpt om de oplossing ook te snappen.
Wij allen hebben om ons heen een energieveld genaamd de aura. Dit aura is het zenuwstelsel van ons lichtlichaam, net zoals wij in onze huid zenuwen hebben die gevoel kunnen registreren.
Wanneer jouw aura met die van iemand anders in aanraking komt, dan kun je zijn aura voelen en daarmee zijn gevoelens voelen en zelfs overnemen.
Nu zal je zeggen: leuk, maar ik ben te ver weg van iemand om elkaars aura te kunnen raken. Maar dat is dus niet waar. Je aura is niet standaard even groot. Hoewel in principe ieders aura zo'n halve meter rondom je zit, kan het zijn dat je aura veel groter is. Met name wanneer je de wens hebt om te voelen, kan dit ervoor zorgen dat je aura groter en groter wordt. Jouw aura is ook veel groter, en daardoor kun je dus ook sneller de energieen van anderen voelen.
Gelukkig is er een oefening die je kan doen om je aura weer kleiner te maken.
Ga als eerste mediteren en maak je hoofd leeg. Stel je nu voor dat jij in een lege kamer bent. Het is helemaal donker, behalve jouw eigen licht. Jij straalt licht uit.
Ga nu vanuit je kern voelen hoe het licht uit je gaat en op gegeven moment zul je voelen dat je de rand bereikt hebt. Dit is de rand van je aura.
Visualiseer nu dat je deze naar binnen toe trekt. Je aura wordt kleiner. Zet hem tot ongeveer een halve meter rondom je.
Adem 3x diep in en uit en kom uit de meditatie.
Gefeliciteerd, je hebt je aura verkleind en zal nu veel minder last hebben van de gevoelens van anderen. Tevens kun je nu het schild van wit licht gebruiken en deze zal veel beter helpen.
Het krijgen van informatie betreffende andere mensen krijg je via je gidsen. Wanneer het gaat om antwoorden in je slaap, dan kan dit 2 dingen zijn.
1. Jij weet zelf het antwoord, en je onderbewustzijn geeft het je
2. Je krijgt het antwoord van je gidsen.
Je bent het sterkst in communiceren als je slaapt, want dan ben jij net als je gids in de 4e dimensie.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Liefs,
LPChip