Voor mij is het zo, dat bij allle communicatie met mijn gidsen, andermans gidsen en ook mijn hogere zelf, er altijd een bepaald gevoel meekomt. Dit is hetzelfde als dat je iemand kent, en als je aan deze persoon denkt of naar hem/haar kijkt je een bepaald gevoel krijgt. Een gevoel van bekendheid zeg maar. (dat voelt bekend aan)
Doordat ik dit gevoel ook voel weet ik meestal van wie het afkomstig is, omdat ik dat gevoel herken. Als je in de spiegel naar jezelf kijkt, dan zie je je hogere zelf ook, en dat gevoel kun je ook terugzien in de communicatie.
Soms kan het zijn dat je helemaal niets voelt. In dat geval is het meestal je hogere zelf, omdat je dat gevoel eigenlijk zoveel voelt dat je vergeet dat het er is.
Sommige mensen kunnen niet goed direct met gidsen communiceren, en de communicatie van de gidsen kan dan via je hogere zelf gaan. Als dat zo is, dan voelt alles dubbel op. Je voelt dus je hogere zelf en ook de gids.
Dit is vaak in het begin erger dan dat het later is, als je bekend raakt met de communicatie met je gidsen. Je stemt je beter af en dat gevoel wordt duidelijker. (fijngevoeligheid)
Ik hoop dat dit duidelijk was, aldus mijn gidsen.
Liefs,
LPChip