Ik denk dat ik mijn antwoord al gekregen heb
Ik zit net thuis op de bank achter mijn computer en ik voel ineens allerlei gekriebel op mijn kruin alsof er van alles gebeurde.. Toen kwam ik eigenlijk uit het niets op een site uit, met een tekst van een schrijfster. Zij schrijft ( Ik weet niet of het waar is) dat ze eigenlijk alleen vragen beantwoorden als je niet vanuit angst of afgescheidenheid vraagt, open staat voor andere oplossingen, en niet vraagt uit kwaadheid, dus eigenlijk ook weer die afgescheidenheid. Dan zijn ze wel dichtbij je maar kunnen niet voldoen aan je vragen staat daar.
ik voel me zelf altijd heel nauw verbonden met Gidsen, en nu vraag ik me af komt het omdat ik eigenlijk wel vreugdevol ben, daar verbinden ze zich graag mee, want dat is ook hun eigen staat van zijn vaak. Ik sta altijd open voor andere oplossingen en ik veroordeel mezelf of een ander vrijwel nooit op een levenssituatie.
Ik heb tal van kennissen die maar blijven vragen aan de Gidsen en nooit een antwoord krijgen, en het idee hebben dat er geen gidsen zijn, maar dat komt dan misschien omdat ze dingen vragen vanuit afkeuring over hunzelf?
Ik geloof er ook wel weer in dat ze bij je zijn als je bijvoorbeeld ziek bent en je vraagt om genezing. Maar je zult ze dan misschien alleen opmerken en ze horen als je open staat voor andere manieren en niet eist dat ze iets doen wat jij wilt, en als je jezelf er niet op afkeurt of er erg over oordeelt.
Ik weet niet of deze tekst klopt, maar ik geloof er wel in. Dat ze je vragen beantwoorden als het dus vagen zijn gericht op de eenheid van de mens, en niet op afgescheidenheid, en gebaseerd op angst.