Klopt het dat je een hoofdgis hebt die je hele leven bij je is?
Vaak is dit zo, maar het hoeft niet. Je kan meerdere gidsen met je meehebben. Soms krijg je bijvoorbeeld een gids die begeleid wordt door een andere gids. Die andere gids is vaak op de achtergrond en merk je niet, maar het kan zijn dat je die wel merkt.
Klopt het dat erdoor je hele leven heen zo nu en dan ook andere Gidsen opkomen, passende bij je ontwikkeling op dat moment?
Ook dit kan. Vaak is het zo dat je bepaalde mensen ontmoet en die gidsen dan met jouw gidsen in contact komen. Soms kan het zo zijn dat die gidsen iets nodig hebben wat ze niet bij de persoon kunnen halen die ze begeleiden, maar wel bij jou. In zo'n geval kunnen ze met jou contact opnemen en kun je elkaar helpen.
Zul je na je dood altijd je Gids zien of dat niet perse?
Ja. Nadat je komt te overlijden bespreek je met elkaar je leven om het af te ronden.
Heb je met je Gids altijd een ander leven geleefd of dat niet? Sommige Gidsen hebben misschien niet eerder op aarde geleefd?
Voordat een gids iemand van de aarde mag begeleiden heeft hij/zij meerdere levens op aarde geleefd. Dit is wel vaak voordat ze gids werden. Je hoeft niet perse eerder contact met je gids te hebben gehad, maar je kent elkaar wel voordat je gaat incarneren.
En als je Gids nog an het leren is, wat maakt dan dat ze een bepaald persoon mogen begeleiden? Heeft een moeilijker leven een meer gevorderde Gids nodig of dat juist niet?
Dat hoeft niet perse. Vaak is een lerende gids niet alleen en wordt deze op de achtergrond begeleid door een andere gids. Afhankelijkvan hoe goed de lerende gids is, kan het zijn dat je de andere gids niet mee maakt. Ook kan het zijn dat deze gids er juist voor kiest om ook op de voorgrond te treden. Je hebt dan meerdere gidsen, maar de lerende gids is wel degene waar je het meest contact mee hebt.
Ter info, ik ben erachter gekomen dat ik kwa niveau verder ben dan sommige gidsen die nog lerende zijn, en heb dan ook vanuit mijn aardse bestaan een aantal gidsen mogen begeleiden en verder helpen. Een erg coole ervaring.
En wat zegt onze eigen ontwikkeling over de Gids die we hebben? Is het zo dat hoe vergevorderder je bent op spiritueel vlak, je Gids dat ook is, of juist helemaal niet?
Vaak is het zo dat als je verder bent, jouw gids dat ook is, want als jij vragen hebt die je gids niet kan beantwoorden, dan werkt dat gewoon niet. Wel kan jij verder zijn dan je gids als deze lerende is, maar dan is er dus een andere gids bij die even vergevorderd of verder is dan dat jij bent.
Op gegeven moment als je een hoog niveau hebt, kan het zo zijn dat je een gids hebt maar dat deze gids weer contacten heeft met andere gidsen vanuit "het management" om het maar zo te nomen, en ook contact met andere gidsen van mensen om je heen.
In mijn geval heb ik een gids die hier op aarde bij me is, maar deze gids kan weer contact opnemen met een gids vanuit de planeet Arcturius, waar mijn ziel vandaan komt.
Ik kan als ik pendel daadwerkelijk met 3 verschillende "entiteiten" communiceren. 1. Mijn hogere zelf, 2. Mijn aardse gids en 3. Mijn Arcturiaanse gids. Communicatie met nr 3 gaat via nr 2, maar de antwoorden worden 1 op 1 doorgegeven en ik voel 2 energieen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Liefs,
LPChip