Nederlands > Kaartleggingen

Is er iemand die een kaartje kan leggen voor mij

<< < (2/2)

LPChip:
Mijn gidsen zeggen daarbij, als je dit jouw gidsen zelf direct had gevraagd, had je hetzelfde antwoord ook gekregen, of je het had geloofd of niet. :)

Liefs,
LPChip

Kibbe:
Ja dat had gekund maar dan is het nu dubbel bevestigd  ;) door een derde.
Zit nog niet heel lang in dit wereldje al doende leert men toch

LPChip:
:) Heb meer vertrouwen in je gidsen. :)

Liefs,
LPChip

Kibbe:
Kan een gids het ook fout zien of doorgeven? Zoals ik al aangaf ben ik onzeker op dit gebied.

LPChip:
Ja. De gids ziet het goed, maar gaat ook kijken wat het effect is als je de waarheid weet. Soms zorgt dit ervoor dat je dan iets niet doet wat je wel zou doen als je de vraag niet gesteld had.

Een gids kan je daarom iets vertellen met als doel je iets te laten doen wat uiteindelijk zorgt dat je groeit in je leer proces, terwijl feitelijk gezien het antwoord niet juist was.

Als ik voor andere mensen werk, dan geven mijn gidsen dat vaak aan (niet altijd). Dat hangt dan vaak af of de andere persoon goed contact heeft met zijn/haar gids en hoe die communicatie loopt. Ook maakt het uit hoe ervaren die gids is.

Ikzelf heb een erg ervaren gids en die probeert mij weleens informatie te geven die niet klopt. Dat voel ik dan aan en dan gaat mijn gids proberen om me af te leiden om me zo toch de juiste beslissing te laten maken. Dat heeft geresulteerd in juist niet goed handelen van mijn kant omdat ik mijn gidsen niet vertrouwde. Inmiddels is dat veranderd en dat brengt me tot het vinden van limieten aan mijn kant.

Wanneer mijn gids mij informatie doorgeeft, dan krijgt mijn gids die van jouw gids. Wat jouw gids niet wil zeggen kom ik dus ook niet te weten. En als jouw gids iets wil zeggen terwijl ze weten dat het niet klopt, maar doelmatig gebruikt wordt om aansporen tot handelen te forceren, dan zal ik dat niet merken, tenzij mijn gids dat doorheeft.

Ik hoop dat het zo duidelijk is.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie