Nederlands > Kaartleggingen

kaart leggen

<< < (3/3)

LPChip:

--- Citaat van: Soraya03 op september 03, 2017, 01:43:12 pm ---Ach ok, ik dacht dat LPChip maybe niet teveel mocht zeggen omdat ik dan een bepaalde kant opgeduwd zou worden wat voor mij haaks staat op het volgen van mijn eigen intuïtie. Ik snap wat je zegt over het luisteren naar je eigen gevoel alleen staat deze voor mij op dit moment haaks op de realiteit in deze situatie, daar zit voor mij het spanningsveld.

Bedankt voor je reactie in ieder geval, Gouwepeer!


--- Einde van citaat ---
In dit geval is jouw gevoel beter dan gouwepeer. :) Ik krijg echt veel door van mijn gidsen, zo veel dat ik vaak ook weet of en wat de lessen zijn, met de nodige waarschuwingen dat ik dingen niet mag zeggen.

gouwepeer:
En zo heb ik weer iets geleerd  ;)

Soraya03:

--- Citaat van: LPChip ---Maar Soraya3, jij hebt ook gidsen, want ik kan jou pas helpen als mijn gidsen met jouw gidsen communiceren en zo de informatie die jouw gidsen aan jou willen geven weer via mij aan jou kunnen geven.
--- Einde van citaat ---


Ik hoop dat het citeren goed is gegaan... LPChip, kun je mij wat meer tips geven over hoe ik meer in contact kan komen met mijn gidsen? Ik weet dat mijn dromen daar onderdeel van uitmaken. Ik heb mij weleens laten vertellen dat mijn vader en een (over) grootmoeder over mij waken, hoe kom ik te weten of zij mijn coachende gidsen zijn?


Edited by LPChip: Quotes gefixed

LPChip:
Gidsen communiceren op heel veel verschillende manieren met mensen. Waarom? Omdat iedereen anders is, en daarom anders reageert op hun gidsen.

Voor een gids maakt het niet uit hoe ze communiceren, zolang de ander het wil vinden ze wel een manier om elkaar te bereiken.

De eerste stap is: geloven dat je gidsen hebt en dat ze met je kunnen en willen communiceren. Elke vorm van twijfel blokkeert jezelf en communicatie lukt niet.

De tweede stap is: een manier vinden om met ze te communiceren. Gidsen kunnen met je praten als je dit wil. Stel ze een vraag, en het eerste wat je jezelf hoort zeggen is van je gidsen afkomstig. Het is in het begin heel raar want het lijkt net of je tegen jezelf praat en dat je het zelf verzint. Maar dat is de manier.
Een andere manier is door je hoofd helemaal leeg te maken van gedachten. Dan de vraag te stellen, en als het goed gaat, weet je ineens het antwoord. Het lijkt alsof je zelf het antwoord bedenkt, maar hoe meer je dit doet, des te meer je binnen krijgt. Niet alleen weet je dingen, maar zie je dingen, hoor je dingen, ruik je dingen, etc.

Verder zijn er hulpmiddelen die je kan gebruiken om met je gidsen te communiceren. Als je begint, is dit aan te raden, want dan kun je deze hulpmiddelen gebruiken om te testen of je andere meer gevorderde manier van communiceren inderdaad klopt.

Een voorbeeld van communiceren met je gidsen is via de pendel. Bij bol.com kun je bijvoorbeeld een hele simpele pendelset kopen met een boekje erbij welke uitleg geeft over hoe je moet pendelen. Ik heb er zelf een en werkt echt goed. De mijne heeft een rood/bruine hoes met gouden letters en is van uitgeverij Verda.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie