Beste Yaelle,
Wat je hebt ervaren is een paranormale gebeurtenis. Een gids, entiteit of overleden familielid heeft jou deze geur laten ruiken terwijl je sliep. Een geur ruiken, aanraking of ander soort gebeurtenis in de echte wereld wanneer je slaapt vertaald zich naar een gebeurtenis in je droom. Hoewel de droom deze gebeurtenis anders kan laten doen lijken dan in werkelijkheid gebeurd, zal er wel een zekere gelijkenis in zitten.
Voorbeeld: Ik lag eens te slapen toen een neef van mij leuk dacht te zijn. Hij gooide een plastic globe/bal naar mijn hoofd omdat hij dacht dat ik wel wakker was en mijn reactie wilde testen. Die bal kwam natuurlijk niet hard aan, want het was net als een strandbal super licht. Maar in mijn droom liep ik op een schoolplein van vroeger en toen was er een jongen die een voetbal naar mij trapte. Ik keek echter niet op dat moment naar hem en draaide net mijn hoofd naar hem toe toen de voetbal recht in mijn gezicht terecht kwam. Precies op dat moment kwam die globe op mijn neus terecht en werd ik wakker.
Waarom ze jou deze geur wilden laten ruiken kan ik je niet vertellen.
Mijn gidsen geven aan dat er voor jou het een en ander eerst nog moet gebeuren voordat je achter de betekenis van de geur komt.
Liefs,
LPChip