Nederlands > Levensvragen

Bijna dood ervaringen.

<< < (6/6)

Pilar:
Ik ben er niet bang voor maar ik heb toch wel zo nu en dan dat ik denk daar ga ik.. ik wordt niet oud. Ik mankeer qua gezondheid ook wel iets. Heb ook vaak het idee gehad jong te sterven.. maar ik ben er nog steeds. Nu is het gevoel jong te gaan ook minder. Dus vraag ik me wel eens af of het niet komt door vorige levens waarin ik jong ging of door anderen in mijn omgeving. Ik verlies wel veel nog jonge mensen. Misschien leeft dit ook in mijn gevoel en denk ik dan dat het bij mij hoort?

LPChip:
Er is een verschil met bang zijn voor de dood, en daarom denken, misschien ga ik nu wel, en het absoluut zeker weten.

Als het jouw tijd daadwerkelijk is, zul je het aan komen voelen. Het is een aparte sensatie. Het is net als dat je een marathon aan het rennen bent, en het einde komt in zicht. Je voelt letterlijk dat het de laatste stappen zijn.

Natuurlijk kun je voor het einde even stoppen, maar je voelt het aankomen.

Als ik het anders zou moeten omschrijven, dan zou het zijn dat je nu een groot veld van energie voelt. Een soort meer. Op het moment dat het je tijd is, dan voelt het net alsof dit grote meer bijna opgedroogd is. Je voelt letterlijk dat er iets staat te gebeuren, en je weet dan ook wat dat is. Want hoe dichterbij de dood je komt, hoe spiritueler je wordt. De link naar de 4e dimensie wordt krachtiger, en dat helpt je om te weten dat dit de dood is.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie