Nederlands > Levensvragen

Bijna dood ervaringen.

<< < (3/6) > >>

LPChip:
Niet eens dat je ermee akkoord gaat, je kiest daadwerkelijk je leven. Om te groeien heb je dingen te leren, en je kiest voor je incarnatie wat je wil leren en hoe je dat op je pad krijgt.

Wat betreft het sturen van energie, dat kan ik wel doen, maar dat zal weinig effect hebben. Ik stel daarom voor om een nieuw onderwerp te starten en wat uitleg te geven, dan help ik je daar verder.

Liefs,
LPChip

Lena:
Ja zoiets denk ik ook. Al kan ik mij nu moeilijk voorstellen dat ik met dit leven akkoord ben gegaan of ervoor heb gekozen ;) En er zijn mensen die het nog veel erger getroffen hebben dan ik. Daar kies je toch niet voor denk ik dan anderzijds ook weer.

LPChip:
Jazeker wel. Om te groeien heb je ervaring nodig. Niet alleen in de leuke dingen in het leven, maar nog belangrijker, omgaan met de minder leuke dingen.

Pas als je de ervaring hebt hoe het is om compleet blind, of zonder arm of been door het leven te moeten gaan, kun je anderen assisteren die een soortgelijke situatie doormaken. In dit geval moet je dan denken aan een gids of engel worden ergens in de toekomst.

Liefs,
LPChip

Lena:
Denk je eindelijk dood te zijn en rust te hebben moet je het leed van andere mensen aanzien. Wat een ellende.  ;)

LPChip:
Gids zijn is leuk hoor. :) En anders loop je je ook maar te vervelen. :P

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie