Hoi Beam of Light,
Zeker een aparte droom. Gezien de aard van deze droom verwacht ik dat deze andere mensen allemaal aspecten van jezelf zijn. Kijk eens of je kan achterhalen voor welke aspecten of emoties ze staan.
Wat betreft de zelfmoord van deze schim en het begeleiden van deze gids om je dit te laten zien kan ik niet echt plaatsen in deze droom. Het is net alsof je uit je eigen droom bent gehaald om dit mee te maken. Misschien ter verwerking van iets uit je jeugd (zelf-regressie).
Ik hoop dat je hier wat mee kan.
Liesfs,
LPChip
Hey LPchip,
Sorry voor de quote maar vindt ik makkelijker te antwoorden dus lees daar maar overheen.
Ik heb niet het idee dat het emoties waren. De bekenden hadden namelijk gezichten van vrienden en familie. Vooral vrienden geloof ik maar kon ze niet echt onderscheiden van elkaar omdat het beeld een beetje wazig was. Zoals gebeurd in Harry Potter als een Dementor aan een ziel zuigt. (zie films). Zo'n beeld dus een beetje wazig gestreept en uit elkaar getrokken.
Ik ben ook uit een andere droom gehaald. Eentje waarin ik erg lekker rustig liep te slapen haha. Ik heb in mijn jeugd wel veel met zelfmoord te maken gehad maar weet niet waarom ik regressie zou hebben op dat vlak sinds het allemaal redelijk positief is opgeslagen.
Nu ik heb niet echt een klik van dit klopt bij je woorden dus.... Eh.... Het blijft een aparte droom. Het was belangrijk genoeg om te onthouden.