Nederlands > Stel jezelf voor
Hoi ik ben Angel
*Angel*:
Ze heeft een lange en moeilijke periode achter de rug! Ze is vier jaar ernstig ziek geweest en in deze periode heeft ze ook geen onderwijs kunnen volgen. Ze heeft inmiddels haar studie weer opgepakt via de wereld school en hoopt binnenkort te kunnen overstappen naar het volwassen onderwijs.
Ze heeft het op de basisschool niet altijd even gemakkelijk gehad. Ik dacht altijd dat ze super verlegen was, ze heeft destijds drie assertiviteits trainingen gevolgd maar helaas zonder resultaat. Wij wisten niet dat ze hsp was en de leraren waarschijnlijk ook niet.........
Het gaat nu goed met haar, ze heeft een paar vriendinnen (een heel hecht groepje) van de middelbare school waar ze in de weekenden mij op stap gaat. Vind ze ook heel gezellig, maar de dag erna is ze kapot! Ze denkt nu zelfs na over een studie in het buitenland!
Heeft ze dan een trauma overgehouden van de basis school waar ze nu nog last van heeft of heeft het meer te maken met haar ziekteverleden? Ze is heel gesloten en verteld nooit iets over waar ze mee zit.........dat is moeilijk voor ouders.
Liefs Angel.
LPChip:
Waar ze een trauma aan overgehouden heeft kan ik zo niet zeggen. Dat zal ze zelf moeten achterhalen door te kijken waar ze bang van wordt of wat hele sterke negatieve gevoelens opwerkt, waarbij ze in paniek kan raken.
Dit trauma kan overigens ook uit een vorig leven komen. Regressie therapie helpt om de oorzaak van angsten te vinden en te helen.
Liefs,
LPChip
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie