Hartelijk dank om jou duidelijke uitleg .
Jou verhaal is een logische beredenering en omvat een hoop aan waardevolle informatie. Zo zie ik het ook LPChip, in onze Westerse cultuur gaat men ziekte en pijn bestrijden dmv medicatie, zelf ben ik daar helemaal geen voorstander van , net als jij schrijft , op zoek gaan naar de oorzaak , fysiek zowel mentaal, en op deze manier een effectieve behandeling inplannen.
Ik ga dit bericht niet wijden aan mijn zus haar leven, dan had ik uren nodig en wil je hier niet mee belasten, maar idd er zit(ten) diepe trauma 's , die hun oorsprong hebben vanaf haar jeugd, vanaf dan is alles misgegaan wat er ook maar mis kon gaan.
Haar huidige situatie, alleenstaand , geen baan, uitkering en heel veel fysieke en psychische klachten, gelukkig dat we als naaste familie elke maand bijsteken in geld, voeding, etc........ was dit niet zo, was ze er al lang niet meer. En ik heb ook een duidelijk voorgevoel dat ze er ooit zelf mee stopt, met haar leven, het heeft geen zin meer voor haar. Een tijdje geleden was het zo erg , dat ik via haar huisarts een regeling aanvroeg om collocatie, helaas stond ik met mijn rug tegen de muur, was enkel rond te krijgen via bepaalde instanties en met haar goedkeuring. Stond terug bij af.
Ik vind het super lief van je LPChip , maar zo ken ik jou inmiddels, als boek ken ik Christiane Beerlandt , Hoorn Des Overvloeds, of Maria Treeben , zegt me wel iets, misschien heb jij een ander ?
Je vraagt haar typische klachten , ik denk dat de pijn overal zit, in heel haar lijf, maar ze houdt zich sterk en verzwijgt vele zaken, wel heeft ze de pech dat ik veel aanvoel, en dan vraag ik haar op de man , meestal klopt het ook hetgeen ik doorkrijg. je schreef me eens, het leven is een leerschool, jij kan advies geven , maar mensen kunnen het aanvaarden of verwerpen, we hebben jaren geknokt als familie maar elke inspanning is tevergeefs, ik voel de noodzaak om te stoppen met elke inspanning .
Tot slot wil ik dit nog vernoemen, ze is een schat voor haar familie en naasten . Ik hoop dat mijn voorgevoel geen waarheid word.
Dank om jou luisterend oor , waarvoor mijn grote waardering.
Liefs..
Lene