Nederlands > Kaartleggingen

Kan iemand kaarten voor mij leggen ?

<< < (2/3) > >>

LPChip:
Ik bedoel meer, wat is je vraag?

Als ik je vraag niet begrijp, kan ik deze niet het unviversum insturen. :)

Liefs,
LPChip

Nanachef:
Ehm dat is lastig heb niet echt een specifieke vraag ....
Waar sta ik nu in het leven kan dat ?

LPChip:

--- Citaat van: Nanachef op januari 22, 2017, 02:40:16 pm ---Ehm dat is lastig heb niet echt een specifieke vraag ....
Waar sta ik nu in het leven kan dat ?

--- Einde van citaat ---

Jazeker. Ik zal deze vraag aan mijn gidsen stellen en kijken wat voor kaart/kaarten ik mag leggen hiervoor.

Ik ga eerst even ontspannen, even de energie van de gebeurtenis met dat meisje een plekje geven. :)

Ik kom er op terug. :)

Liefs,
LPChip

Nanachef:
Snap ik , heel triest van dat kleine meisje .
Vraag me ook oprecht af waarom hier zoveel kinder zielen nog zijn die naar het licht moeten en ook wat voor afschuwelijks hier gebeurd moet zijn al die kinderen kan het me niet voorstellen voel me er bedroefd door ...
Ik wacht rustig af op de kaarten doe rustig aan . ;)

Liefs

Beam of Light:
Nanachef,
Ik kan je enkel vertellen dat al die kinderzieltjes zo snel mogelijk geholpen worden. Dit kan enkel als mensen die het door hebben vragen om hulp hierin. Dit heb jij gedaan, het enige dat ik je kan aanraden te doen, is blij te zijn met het feit dat je nu een kinderziel hebt geholpen. Die nu veilig en in vrede verder kan ontwikkelen.
Dat je een les hebt gegeven aan mijn gidsen, zodat die ook  verder kunnen leren en ook zichzelf in staat kunnen stellen om meer van dit soort zielen te begeleiden.

Liefs,
Beam of Light.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie