Eindelijk , ben zo gelukkig , iets meer beweging hier ! Enjoy the club.
Mijn gebeden worden aanhoort.
Ano en Nana leuk om jullie hier te ontmoeten en elk hun/ onze bevindingen voor te leggen. Ben al een poosje op dit forum en heb al veel mooie inzichten mogen ontvangen, met dank aan LPChip. Ben geen fotolezer, krijg ik teveel afleidingen, Zoals ik al eerder aangaf , ben daar niet zo van op de hoogte , maar om puur op mijn gevoel te duiden en mijn gevoel zegt ook idd meerdere entiteiten , een oudere heer en kind / kinderen , mijn gevoel geeft één entiteit die er duidelijk uitspringt , een jonge meid van een jaar of tien, door haar sterk karakter komt ze duidelijk naar voor. Net als Ano , heb ik het gevoel dat het niet om de oude man met zelfmoord gaat. Ze slepen me eerder naar 1ste wereldoorlog , ik voel duidelijk meerdere entiteiten , de oudere kan het niet laten om bescherming te bieden naar zijn omgeving ,dus duidelijk geen negatieve entiteiten ,ik denk zelfs ,met een vriendelijke stem en woorden op te lossen . Ik doe geen gissingen , is puur mijn gevoel. En ja, daar deel ik de mening van Ano, wat brengt het om te weten wie/welke entiteiten het zijn ?
@ Nana hopelijk kan je er iets mee,
@ Ano, succes met school en de rest.
Liefs.
Lene