Nederlands > Droombetekenissen

enge dromen

<< < (2/3) > >>

LPChip:
Ikzelf heb "Je kunt je leven helen" van Louise L Hay.

Ik hoor wat je zegt betreffende haar klachten. Ze heeft een groot aantal trauma's opgelopen welke ervoor hebben gezorgd dat ze een saboteur heeft.

In feite komt het erop neer dat ze een masker op zet om zo niet de trauma's onder ogen te hoeven komen, en dit automatische gedrag komt van heel diep. Het zal een grote confrontatie nodig hebben voordat ze het besef heeft dat dit niet haar eigen ik is, maar een mechaniek dat haar dingen laat doen die niet echt bij haar past. Pas nadat ze dit besef heeft kan ze gaan helen.

Belangrijk voor jou is, om te weten dat als ze dit trauma niet oplost, en het erger wordt, het via karma ook in de rest van de familie kan gaan nestelen. Jij kan dus last krijgen (in kleine mate) van waar zij last van heeft. De reden hiertoe is zodat jij gerichter haar kan helpen.

Daarnaast is het belangrijk om te beseffen dat als ze deze traumas niet oplost, ze in een volgend leven de trauma's opnieuw mag oplossen, alleen dan zijn ze nog heftiger.

Dus geef asjeblieft niet op, maar push haar ook niet, tenzij je zeker weet dat je haar IK kan bereiken, en kan doordringen. Als dat betekend dat je haar emotioneel pijn doet, en ze gaat huilen, besef dan, dat dit een goede manier is om wat van die spanning los te laten, en daar help je haar daadwerkelijk mee.

Liefs,
LPChip

Lene:
Ik had een periode dat idd ,mijn psyche en fysieke toestand verzwakte ,alleen maar rennen voor mensen rondom , hoofdzakelijk de bekommernis om haar .Die tijd heb ik achter me ,met het besef , het sloopt me .Vandaar dat ik zeg ,ik doe geen inspanning meer ,ik laat het los .Ik zal er zijn als ze me nodig heeft en dat weet ze ,maar ik wil mezelf een beetje beschermen . En ja ,ik confronteer haar met haar emotie ,maar om haar te helpen is professionele hulp nodig . En af en toe push ik ook ,hoofdzakelijk om haar administratie ,ik wil geen verrassingen .Dit kunnen wij als familie niet oplossen ,maar we doen ons best .
Kan ik iets voor jou ,graag een seintje ?

Liefs.
Lene

LPChip:
Snap ik. Je kunt niet meer doen dan je kan.

--- Citaat van: Lene op januari 16, 2017, 11:35:17 pm ---Kan ik iets voor jou ,graag een seintje ?

--- Einde van citaat ---
Wat bedoel je hiermee?

Liefs,
LPChip

Lene:
Is een vraag van mijn angels , het leven is geven en nemen ,nu heb ik genomen of ontvangen 😊😊😊
Liefs

Lene

LPChip:
Bedankt voor het aanbod.

Ik word goed geholpen door mijn gidsen. Je mag me helpen door anderen te helpen en jezelf verder te ontwikkelen.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie