Nederlands > Kaartleggingen

positieve sollicitatatie?

(1/2) > >>

Lene:

Hallo LPChip

Mag ik even zo vrij, had vandaag een sol , hoe is het verder verloop hiervan, gaan ze me contacteren, wordt het een baan op lange termijn, zal ik me goed voelen , is dit mijn plekje?
 Wat is jou gevoel of kan je even zien met jou kaarten?
 Hoe is het met jou  baan, lukt het voor je ? Succes ermee.

Liefs.

Lene

LPChip:
Hoi Lene,

Ik heb ervoor gekozen om een I-Ching kaart te leggen voor je.

Voordat ik de kaart heb omgedraaid heb ik mijn gevoel geraadpleegd. Mijn gevoel zegt dat dit niet de baan is waar je op hoopt, en dat er nog iets beters voor je is.

De kaart die ik getrokken heb, en dus vanaf mijn engelen komt zegt het volgende:

2 - K'un Ontvankelijkheid
K'un brengt toewijding, gehoor-
zaamheid en de bereidheid van
meer ervaren mensen te leren.
Laat u echter niet kleineren. De
sterke energie van de creativiteit
leidt nergens toe, tenzij u hem
accepteerd en voedt. Zwijgzaam-
heid nu bregt succes in de
toekomst.

6. Wie altijd anderen volgt, zal
   verdwalen.
5. Nederigheid en innerlijke wijsheid
   brengen u voorspoed.
4. Spreek en handel voorzichtig
   om schade te voorkomen.
3. Blijf bescheiden, zonder meteen
   resultaat te willen zien.
2. Wees flexibel en tolerant. Zwijg-
   zaamheid brengt vooruitgang.
1. U bent een beginner, maar met
   volharding zult u ervaren worden.

De kaart is niet geheel duidelijk als antwoord op je vraag, maar voeg mijn gevoel hier aan toe, dan kun je eruit opmaken dat je wat ervaringen gaat krijgen door puur de sollicitaties te doen. In dit geval is het niet het resultaat wat belangrijk is, maar de reis ernaar toe. Geniet van de reis en weet dat je begeleid wordt.

Liefs,
LPChip

Lene:
LpChip

Correctie !topic is natuurlijk positieve sollicitatie

, heeft mijn foutmelding hier ook een betekenis ? ;)

Vanmiddag had ik een afspraak met districtmanager , deze liet verstek gaan en werd perfect opgevangen door de shopmanager . Mijn  (buik) gevoel zat goed en dacht dat dit wederzijds was. Heel veel standaardvraagjes waarop ik puur gevoelsmatig en met zelfkennis mijn visie gaf .
Ik ben zeer zeker bereid om van meer ervaren mensen te leren .
Me laten kleineren sta ik niet meer toe, dat is jaren gebeurd maar daar pas ik voor  ,ik weet best wat ik wil en wat niet . En idd was eerder een volgzaam type .

Zo zie je maar ,jou kaarten liegen niet ! Ik ben benieuwd naar resultaat,of ze me contacteren ?

Dankjewel!

Lene

LPChip:
Ik snap je reactie. Mijn gevoel zegt toch dat het em niet wordt. Een goede sollicitatie hoeft niet altijd te betekenen dat er een baan uit voort komt. Het is belangrijk dat je de sollicitaties zo goed mogelijk doet, en soms krijg je bepaalde vragen waardoor je gaat nadenken. Dat is het proces van solliciteren en de lessen die onze gidsen/engelen ons geven zodat we nog beter naar het universum sturen wat we daadwerkelijk willen.

En ja, ik heb de kaarten gevraagd of het een positieve sollicitatie ging worden, maar mijn gevoel zegt dat hoewel het geen slechte sollicitatie was, het niet op een baan zal uitdraaien, simpelweg omdat in dit geval het hele sollicitatieproces belangrijk is. En de kaarten zeggen dat ook.

Al kun je natuurlijk zeggen dat ook al krijg je de baan niet, het toch een positieve sollicitatie was, want je hebt er een goed gevoel aan over gehouden.

Liefs,
LPChip

Lene:
LPChip

En jahoor, jou gevoel zat  goed,,,,,, negatief bericht.

Ik informeerde gister al maar er was nog geen beslissing genomen, desondanks dat het om een dringende vacature ging , in mijn ogen  wil je die dan ook zo snel mogelijk afhandelen? of zie ik dat fout ?

Gaf me precies weer een ander buikgevoel dan met mijn sollicitatiegesprek , ander inzichten misschien?

Maar jij zat er weer bovenop, jou gevoel zat goed, in mijn naaste omgeving zijn er wel meerdere personen met een bepaald voorgevoel, die ik dan mag/kan raadplegen , deze beweerden dat dit "wel" de baan werd .

Maar ergens begrijp ik best , en ga dit ook toepassen, dat je schrijft,,,,,,,, geniet van de reis er naartoe, kennis opdoen in sollicitaties, ja zo kan ik het ook zien.

Zie of voel jij misschien in welke sector ik zal/kan slagen, waar kan /mag ik zoeken, wat denk je ?

Hartelijk dank voor jou mooie inzichten en wijsheid.

Liefs.

Lene

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie