Allereerst, jammer dat ik gelijk had.
Ik heb de afgelopen maanden ook moeten solliciteren, soms heel hoopvol.
Het universum wil jou de baan geven die bij je past en wil jou hierin zo goed mogelijk helpen.
Wanneer je twifjelt, betekend dit dat je het universum verteld: doe maar niet. Als je wel wil maar toch krijg je de baan niet, dan kan het zijn dat je gewoon nog niet klaar bent om te gaan werken.
Om namelijk het arbeidsproces in te stappen moet je echt 100% achter die beslissing staan. En niet alleen willen werken, maar ook weten wat je wil.
Vragen naar: "waar ga ik werken?" is natuurlijk niet de manier. Het feit dat je deze vraag stelt, betekend dat jij het niet weet, en als jij het al niet weet, hoe kan het universum dan weten wat jij graag wil doen?
De vraag die jij jezelf moet stellen is deze: wat voor werk wil je graag doen? Waar zie jij je gelukkig worden? Wat is belangrijk?
Ik weet hoe moeilijk deze vraag kan zijn, maar als je deze vraag niet kan beantwoorden, dan zul je werkeloos blijven totdat je het wel kan, want totdat je de vraag weet te beantwoorden, kan het universum je niet de droombaan geven waar je naar verlangd.
Het doen van sollicitaties is belangrijk want het feit dat je solliciteert betekend dat er iets in deze baan is wat je aanspreekt, en ook al wordt dit hem niet, dan kun je dit wel meenemen in de zoektocht naar: "Wat wil ik nou eigenlijk echt?"
Want op dit moment weet je dat niet. Ik voel wel dat je wat richtlijnen hebt, maar je hebt niets concreets. Het universum brengt verschillende banen op je pad en laat je een stukje opvangen van wat je kan verwachten. Als je dan negativiteit voelt, dan weet het universum: oh... ik zit in de buurt, maar dit is het nog niet helemaal.
Ik voelde sterk dat de baan waarop je gesolliciteerd had niet helemaal bij je paste. Het is niet zo dat het vervelend had geweest, maar er waren bepaalde dingen die minder bij je passen. Op schaal van positief tot negatief, was het net beneden een voldoende. Dus als ik een balk zou tekenen, dan zou deze er zo uitzien: negatief [------#|--------] positief
Net iets in het negatieve. Dan kun je zeggen, maar dat is toch niet erg? Nee, maar jou droombaan zou ver in het positieve voelen. Een baan met een enigszins positief gevoel zou een tijdelijke baan zijn waar je dingen kan leren maar uiteindelijk weer weg gaat.
Veel succes met je zoektocht, want de tocht zelf zal je de inzichten geven op de vraag: "Wat wil ik nou eigenlijk echt?"
Liefs,
LPChip