hhahaha ja sorry... :p k zal t zo zeggen..: in mijn visie is 't redelijk kalm :p
En wat komt eraan ? Is dat die ijstijd? is dat door de buitenaardse zielen? En 'k weet 't angst kan echt raar zitten.. 'k dacht dat ik geen angsten meer had tot ik besefte dat 'k nog 2 trauma's heb te verwerken , die met hetzelfde te maken hebben achteraf gezien :p en bang voor 't onbekende.. tgoh idd da's nog eentje maar ergens merk ik t laatste jaar dat er meer en meer mensen ook nieuwe dingen willen ontdekken ... ik heb vooral moeite met 't hier en nu , rondom me , 'k weet dat ik me dan enkel op miujn bewustzijn moet richten ... maar 'k wil weg van hier .. van de Aarde begrijp me niet verkeerd 'k wil leven he.. maar 'k kan nog niet accepteren wat de mensheid doet met de Aarde.. 'k heb mijn eigen, gedrag al volledig veranderd heb zelfs niks van electronics meer :p ( 'k ga in de bib op pc, gsm ben ik in n bos verloren geraakt , en heb thuis enkel nog n kei oude magnetron zonder klok, n aa+ ijskast , k doe mijn licht toch niet veel aan , en n heel oude radio met enkel posten op , en kluister mr een post want de rest is nie leuk xd , en n kookplaat ) :p 'k weenie k ben meer voor t nog meer geupgrade da er nog niet zijn, in dit 3 dimensionale- electronics.. quantum achtig... dus ja k wil dat dat al is en kheb niks te willen :p nog anders dan dat maar kweenie ja.. en wat moeten we in dit tijdperk dan specifiek doen om ons rustig te houden .. want soms draai k echt letterlijk door van de dingen die k voel , zonder de angsten he .. maar gewoon van alles.. :p
xx Hilal