Ze beseft wel dat ze momenten mist maar ik weet ook dat ze niks met de naam entiteiten enzo heeft. Ze zal als je erover begint je niet serieus willen nemen. Maar ik weet nu wel wat het is en ik denk dat je gelijk hebt. Trouwens goede uitleg het is heel duidelijk voor me!
Dankjewel
Mijn doel hier op aarde dit keer, is een leermeester te zijn voor hun die al een stuk verder zijn. Je bent nooit uitgeleerd.
En goed uitleggen is daarbij heel belangrijk.
Wat is regressie? Vergeet niet dat ik een tiener ben ik mag een aardige woordenschat hebben maar dat woord ken ik niet! En wat bedoel je met icm? Afkortingen zijn ook niet het sterkste punt bij mij...
Regressie therapie is een vorm van begeleide meditatie waarbij je naar de oorzaak van een probleem gaat om vervolgens met je huidige kennis het probleem opnieuw te beleven en dan door te hebben dat het helemaal niet zo erg was als dat je toen dacht.
Regressie therapie gaat dan ook terug naar vorige levens, omdat een trauma niet in dit leven opgelopen hoeft te worden. Een trauma blijft dan ook bij je tot het is verwerkt, en doordat regressie teruggaat naar het moment waar de oorzaak is ontstaan, je het dan opnieuw beleeft, kun je het een plekje geven. Je lost dan het trauma op en wanneer er dan een situatie voorkomt dat je normaal gesproken doodsbang zou worden, gebeurd dat niet meer.
icm staat voor In combinatie met. Dus iets dat gepaard gaat met iets anders.
Haha blijkbaar heb ik nog wel vragen jammer he?
Enorm.
(sarcasme)
Ik vraag me ook een ding af...waarom heeft relatief maar een klein aantal mensen dit soort dingen door? Dat ze doorhebben dat ze meer voelen, horen etc.
Omdat we gehersenspoeld zijn door de media. Er is een kleine groep mensen die de wereldmacht heeft. Hun weten deze macht te houden door mensen bang te maken. Omdat we bang zijn, is onze trilling laag, en daardoor zijn we niet in staat om de waarheid te zien. Jou en mijn trilling zijn veel hoger waardoor we niet vatbaar zijn voor dit soort nieuws. Een bijkomend voordeel van hoge trilling is dat we veel kunnen, zoals emoties voelen, mensen lezen, dingen weten, etc. Omdat we deze ervaringen hebben, gaan we op onderzoek uit. De meeste kinderen die dit soort ervaringen hebben zullen hun ervaringen aan hun ouders vertellen. De ouders staan er echter niet open voor en verklaren de kinderen voor gek. Die denken op hun beurt dat wat ze ervaren niet klopt en laten het links liggen. Vervolgens zorgt de opvoeding ervoor dat ze langzaam hun trilling verlagen waardoor het op gegeven moment weggaat.
By the way je bent bijna een encyclopedie haha. Hoe weet je zooooo veeeeel! (Positief bedoeld)
Bijna? Jammer...
En ik weet zoveel door een aantal redenen. 1. Veel lezen en veel onderzoeken (ik ben dan ook al ietsjes ouder
) en 2. Wanneer ik mensen help maar ook wanneer ik informatie lees, dan wordt deze informatie aangevuld en weet ik ineens veel meer. Zo kun jij een vraag hebben en terwijl ik normaal het antwoord niet weet, vertellen mijn engelen me dan het antwoord zodat ik jou kan helpen, en tegelijk er ook van leer.
P.S. gelukkig heb ik nog nooit gedronken en ben ik dus ook nog niet dronken geweest xp
Ik heb weleens gedronken, maar verder als aangeschoten ben ik niet gekomen. Vind dat geen prettige ervaring, en ik ben te verstandig om het zover te laten komen
Bovendien zijn er lekkerdere dranken dan alcohol, en heb ik het effect van alcohol niet nodig om mij in hogere sferen te begeven. (gewoon meditatie werkt prima)
Liefs,
LPChip