Hoi Romy,
Ik heb hier een eigen topic van gemaakt om te voorkomen dat er straks 2 dromen door elkaar gaan lopen en het moeilijk te volgen wordt.
In jouw geval kan het meerdere dingen betekenen.
Het kan zijn dat je dit droomt puur om te experimenteren, maar het kan ook een bericht van je onderbewustzijn zijn. Ik vermoed het laatste.
Als je een experimentele droom hebt (ik noem ze speeltuin dromen) dan creƫer je situaties om te kijken hoe het gaat. Maar dit soort dromen gebeuren vaak max 3 keer en houden dan op.
Het kan ook zo zijn dat je onderbewustzijn jou iets wil duidelijk maken. Gaat het niet zo goed in je huidige relatie, of zou je willen dat er dingen veranderden?
Als ik de droom analyseer dan krijg ik het gevoel dat je in je huidige relatie de liefde kwijt bent en dat het te gewoontjes gaat. Je zou weer dat verliefde gevoel van het begin willen ervaren.
De jongen in deze droom hoeft niet perse degene te zijn met wie je die relatie zou willen aangaan.
Het kan zijn dat de jongen in het echt bepaalde eigenschappen heeft die je graag zou willen zien en nu mist. Het kan ook zijn dat de jongen symbool staat voor iets wat buiten je bereik ligt.
Liefs,
LPChip