mijn vader is 13 jaar geleden overleden hij rookte wel enorm veel soms twee te gelijk haha ,mijn moeder is heel jong overleden zij was amper 35 jaar oud
toen was ik 4 jaar ,haar heb ik nooit gekend(gezien)
ik ben wel een jaar na mijn vader is overleden in zijn huis gaan wonen
van toen ben ik stilaan beginnen te zien ,daar na jaren niets meer en nu komt alles kort op een dat ik zie ,riek en voel
vovolgens mij moet je tog kunnen zien voor het te zien enz ,misschien ben ik ook mis met mijn mening
maar ik denk dat jij het wel kan weten
maar een dag voor mijn vader gestorven was stonden ik ,mijn broer , en mijn zus aan zijn bed
hij keek ineens naar ons drie eerst naar mij dan mijn zus en dan naar mijn broer
dan wees hij met zijn wijswinger naar mij en daarna maakte een srevige vuist naar mijn broer
wat hij hier mee wou zeggen dat weet ik niet zou da echt wel willen weten waarom hij naar mij wees
soms denk ik dat hij mij een gave heeft gegeven , of hoe noemt je zo iets
dat gezicht wat ik gezien heb in dat beeld , heb ik niet kunnen plaatsen om het zag er zo raar uit
en het was ook te snel weg
hoe noem je zulke beelden die ik te zien krijg ,zie het altijd in een cirkel
vannacht toen ik wakker werd kreeg ik weer een beeld , deze keer kreeg ik een engel te zien (kinder engel)
de engel verdween en ik kreeg wolken te zien in een heldere hemel en weg was dit beeld weer
heb het weer in een cirkel gezien
liefs linda