hallo LPChip
ik ben er weer
visioen ; 1
ik kreeg weer midden in de nacht een visioen
ik zag mooie muren van een mooie ruwbouw zo leek dat er op
de venster was gebogen en open ik zag dat de ruit en open toe ging de bouw draaide naar elke hoek
ik dacht eerst dat begind gewoon elke keer opnieuw maar snel had ik door dat het hoger en hoger ging
en het draaide maar rond , ik was al zo lang aan het kijken , dat ik ineens pijn in mijn been kreeg dan voelde ik het ook in mijn armen die pijn
ook begon ik mij op te jagen dat was van de spanning denk ik zo , ik kreeg de indruk dat ik precies omhoog aan het klimmen was
dat leek zo tog
dat visoen was al zo lang bezig dat ik het niet goed meer aan kon , ben dan naar onder gegaan heb koffie en een sigaret gerookt
met het gedacht dat het over was , later ging ik dus lekker terug in mijn bed en hup daar was het weer het ging gewoon verder
ik kwam er gewoon niet onder uit , mocht niet meer slapen kijken wel
visioen ; 2
de dag er na kreeg ik rond 4 uur snachts weer een visioen
het duurde weer zo lang , eerst zag ik iemand in een bank zitten
en er schoof iemand een klein tukje achter uit , dan kreeg ik weer de eerste persoon te zien (die zat in de bank)
dan kwam er weer iemand achter die persoon uit en dat herkende ik het was mijn pleeg moeder
ze was even mooi als vroeger
dan liep ik door gangen uit , die gangen gingen open en weer toe
wie moest ik nog te zien krijgen , het duurde te lang ik begon me weer gespannen te voelen
ben onder mijn dekens gekropen met gedacht dat het verdween , niets er van kwam er niet onder uit
ben naar onder gegaan weer koffie en maar roken weer
ging daarna terug mijn bed in maar het begon weer , kwam er weer eens niet onder uit , ik moest kijken
liefs linda