Hoi Linda,
Inderdaad, wat je ziet is iets of iemand die jou wil laten weten dat ze er voor je is. Een beschermengel of een overledene die jou wil laten weten over jou te waken.
Normaal zou ik vragen welke kleur de entiteit heeft. Dit is dan wit of zwart, waar wit een positieve entiteit is, en zwart een negatieve entiteit, maar uit de rest van je tekst kan ik opmaken dat het om een witte entiteit gaat.
Even ter verduidelijking:
Wanneer wij slapen gaan, koppelen wij onze ziel los van ons fysiek lichaam. De Ziel bevind zich in de 4e dimensie, waar ook entiteiten zich bevinden die ons komen opzoeken, of die hun dood nog niet verwerkt hebben. Als wij dromen, dan vinden deze dromen zich ook in de 4e dimensie plaats.
Wat er gebeurd is, is als volgt: Omdat je net wakker wordt, is jouw ziel nog niet helemaal aan je lichaam gekoppeld. Daardoor kun je met je fyzieke lichaam dingen zien die in de 4e dimensie zijn. Als je heel spiritueel bent, en je bent rustig zonder angsten, kun je je vibraties verhogen, waardoor je zelfs overdag dit kan waarnemen (maar dit is een stap verder, zo ver ben je nog niet).
Onze gidsen willen altijd graag met ons communiceren, maar meestal staan wij daar niet open voor. Nu 's ochtends en 's avonds vlak voor of na het naar bed gaan/wakker worden is zo'n moment waarop communicatie makkelijker is. Daarom dat je deze beelden ook dan ziet.
Ik hoop dat dit je verder helpt.
Heb je meer vragen, dan horen we dat graag.
Liefs,
LPChip