allereerst, super bedankt voor je tips!!
als eerst heb ik het geprobeerd naar het licht te sturen, met bemoedigende lieve woorden en toen dat niet lukte heb ik een lichtgroene straal uit mijn hart door hem heen naar boven gedaan, ook dat werkte na een aantal keer niet.
vervolgens heb ik mezelf beschermd met de draaiende balk, ik moet zeggen, die houd ik erin! de eerste keer ging het een beetje onwennig maar op een gegeven moment snapte ik wat je bedoelde met 'het moet 1 geluid worden', zo hoor ik natuurlijk de balk draaien
alleen dit helpt ook niet tegen dat ding op mijn kamer, wel om gevoelens van andere mensen buiten mij te houden dat dan weer wel.
de piramide vind ik ook zooo fijn!! heb hem ingericht met dieren en vooral veeeel wit en veel gekleurde bloemen, ik voel me er heel fijn bij!
alleen nog steeds werkt het niet tegen de entiteit.
ik had woensdag besloten om toch maar weer op mijn kamer te gaan slapen met de tools die je me hebt gegeven, een vriendin van me waar ik de afgelopen weken geslapen heb, sliep wel bij me die nacht.
tot we gingen slapen was er niet veel aan de hand, toen ik de tv uitzette en mezelf begon te beschermen en de piramide weer in mijn kamer bracht voelde ik bij mijn voeten een hele sterke tinteling (het was wel iets anders maar kan het niet goed verwoorden) ik besloot in mezerlf om dit te negeren en tegen mezelf te zeggen dat ik niet bang hoef te zijn, die vriendin was er immers!
dit ging even goed totdat die tinteling steeds verder omhoog ging en op alle plekken waar t al was geweest op mijn been bleef het ook nog steeds tintelen, ik heb een paar keer met mijn benen geschud maar het ging niet weg. ik kreeg het gevoel alsof het op mij/in mij (alleen bij mn benen nog maar) was.
op dat moment zegt die vriendin van me: Laura!!!! ik ben hier niet welkom!!! ik moet weg hier! ik krijg gruwlijke hoofdpijn en er is hier iets dat niet wil dat ik hem zie!
toen ze dat zei kreeg ik de koude rillingen, ik ben uit bed gestapt ben midden in mijn kamer gaan staan en heb uit alle macht heel mijn lijf losgeschud, maar had het gevoel alsof het er niet helemaal uit was.
we hebben mijn matras weer gepakt en die weer naar boven gesleept (story of my life right now).
toen ik bij haar op haar kamer lag besefte ik me dat heel mijn lijf na tintelde, alleen dit waren wel echt tintelingen zoals je die welleens hebt. mijn gevoel zei dat de entiteit echt in mij probeerde te gaan toen ik op mijn bed lag, en dat ik het er niet helemaal goed uitgeschud had, hoe langer ik bij mijn vriendin was hoe minder de tintelingen werden, toen ik uiteindelijk ging slapen waren de tintelingen weg.
(die vriendin van me woont namelijk ook in dit oude klooster alleen op een hele vreemde manier is het bij haar boven erg rustig en zen, er zit daar wel iets maar niet hetzelfde wat bij mij zit, wat bij haar zit is 'lief', toen ik zo bang was een paar weken terug lag ik bij haar op haar kamer en toen liet iets zich heel even zien en toen was het weg en had ik een heel fijn gevoel, alsof het even wilde laten weten van: hier zit ook iets maar het is goed.)
vanavond komt een meisje die meerdere huizen gezuiverd heeft langs, ze zei dat het om 12 uur moet en dat het 2 uur kan duren, ik denk wel dat dit erg gevaarlijk kan zijn en weet niet of dit slim is om te doen, ik vraag me ook nog steeds af waarom de entiteit juist mij moet hebben?
Liefs Laura