Hoi Eni,
Dat je pijn op afstand kan voelen is bekend, maar het daadwerkelijk overnemen is nieuw voor mij.
Ik weet dat je met magnetiseren een pijn overneemt omdat je de energie verplaatst ipv gebruik te maken van universele energie.
Terwijl ik typ krijg ik de volgende ingeving: als jouw dit overkomt, dan zijn deze mensen vaak niet heel ver uit jouw buurt, klopt dat?
Wat ik vermoed is dat jij met jouw energie veld in dat van hun staat en daarmee net als met magnetiseren hun negatieve energie verplaatst.
Ik heb weleens gehoord van mensen die hun energieveld zo groot hebben gemaakt dat hij de hele huiskamer omspringt, en ik vermoed dat jouw energieveld ook groter is dan nodig.
Hoe sluit je je ervoor af? Ik ken wel een oefening waarmee je je sowieso kunt afsluiten voor andermans energieen, maar als je met magnetiseren al bent begonnen met het overnemen van iemands energie, dan gaat dat niet meer weg totdat je het bij jezelf hebt weggehaald. Ik denk dat het voor jou verstandiger is om je energieveld te verkleinen om te voorkomen dat je de energieen van mensen die wat verder weg zijn ook overneemt.
Doe hiervoor het volgende:
Ga mediteren en kom tot jezelf. Visualiseer dat er vanuit jou energie komt. Allemaal lichtstralen die naar buiten gaan. En deze lichtstralen gaan zover dat je merkt dat ze echt een heel eind uitsteken. Zoek met je gevoel het einde van de lichtstralen op, en merk dat je hier een rand hebt waarbij je aan de ene kant nog wel dingen makkelijk waarneemt, en aan de andere kant niet. Visualiseer nu dat je deze rand naar je toe trekt en dat je je energieveld kleiner maakt. Het is gebruikelijk dat het een halve tot een meter van je af staat, niet de vele meters dat het nu doet (of deed).
Sluit tenslotte je meditatie af.
Je zal merken dat je hierdoor ook meer energie krijgt omdat je je energieveld niet meer zo hard hoeft te laten stralen.
Betreffende hoe te magnetiseren. Ik wil je best vertellen hoe dit werkt, maar weet wel dat magnetiseren het volgende betekend:
een ander z'n energieveld aanpassen doormiddel van jouw eigen energieveld. Wanneer je dit doet komt de negatieve energie vrij en dit blijft op de plek hangen, en uiteindelijk vang jij het weer op. Zo neem je de klachten van een ander over, tenzij je goed de negatieve energie van je afschudt.
Om te magnetiseren doe je het volgende:
Plaats je ene hand 5 cm van de pijnplek af, en je andere hand 10 cm. Visualiseer dat er energie van je ene hand (die het dichtst bij de pijn is) naar je andere hand stroomt, zo dwars door het lichaam van de ander, door de pijn zone heen.
De energie stroomt en neemt zo de pijn mee. Verplaats je handen en de energie gaat zich mee verplaatsen. Zo kun je de pijn uit het lichaam trekken. Doe dit lang genoeg en het zal werken.
Let wel op, probeer tenminste elke 30 seconden of eerder je handen van de plek af te halen en maak bewegingen alsof ze nat zijn en je ze droog wil slaan. Je slaat de energie van je af. Dit is heel belangrijk, anders neem je zo de kwaal van de ander over.
Liefs,
LPChip