Hallo semid,
Allereerst welkom op Armina.
Menselijk contact (ofwel aanraken) is een goede manier om in iemands energieveld te komen. Wanneer je de drang voelt om bij anderen in hun energie te komen, kan dit komen door een aantal dingen.
Of deze mensen hebben een prettige energie die jij nodig hebt, of (en ik denk dat het volgende bij jou van toepassing is) door het aanraken kun jij anderen hun energieveld veranderen waardoor deze positiever wordt.
Niet iedereen staat hier echter voor over, en daarom zul je ook niet de behoefte hebben om dit bij iedereen te doen.
Mocht je hun energie willen "proeven", ofwel eerste geval, dan zijn er gewoon mensen waarvan hun energieveld niet biedt wat jij zoekt, en dat is dus niet interessant.
In het 2e geval, waarbij je anderen kan helpen, daar zal het juist zijn dat je aanvoelt dat deze mensen ervoor open staan en je ze kan helpen.
Ik heb een enkele keer dat ik mensen aanraak omdat ik weet dat dit een positief effect heeft. Het geeft de ander een vertrouwd gevoel en ik kan daarmee via mijn eigen energetisch veld hun aura versterken. Ik denk dat jij hetzelfde ook hebt.
Liefs,
LPChip