Hallo LPChip ,
Heel erg bedankt voor de nieuwe reactie. Volgens mij zijn het ook negatieve entiteiten, de afgelopen jaren heb ik onder meer vanwege mijn werk niet goed in mijn vel gezeten. Misschien dat ik daarom die negatieve entiteiten aanttrek. En het is raar, nu zie ik dat er bij mijn buurman het licht brandt, dus die is thuis. Dat zou een veilig gevoel moeten geven. Maar toch zie ik er ontzettend tegen op om te gaan slapen. Vooral nu met die wind buiten.
Mijn ouders hebben nu allebei hun rust, dus die zullen het vast niet zijn.
Wat mij ook nog steeds dwars zit. Heel vroeger op de basisschool deden tijdens de verjaardag van een schoolmeester wat jongetjes een 'leuk' spelletje. Namelijk een geest oproepen met een glas. Er was een vel papier, waarop het alfabet van A tot Z op geschreven stond, de cijfers 0 tot en met 9, en ja/nee. Ik durfde toen uit voorzorg maar niet te vragen hoe oud ik zou worden, stel dat 'die geest' een jonge leeftijd zou vermelden. Dus ik vroeg maar van oh, hoeveel kinderen krijg ik later? Het glas bleef maar doelloos over en weer bewegen, toen vroegen die jongetjes van wordt zij later soms vrijgezel? Het glas ging naar 'ja'.
Dit is me altijd bijgebleven, daardoor had ik moeite om relaties aan te gaan vanwege die 'voorspelling'. Gelukkig heb ik ondanks die 'voorspelling' wel een (helaas korte) relatie gehad.
Goed, die 'geest' van destijds heeft hier waarschijnlijk niets meer mee te maken, maar ook dat was als het echt was een kwade entiteit. Door iemands leven door zo'n 'voorspelling' te vergallen.
Verder woon ik in een jongerenflat. Deze flat is ongeveer dertig tot vijfendertig jaar oud, en eerst was het een echte typische vrijgezellenflat. Dus ik weet ook niet wat er allemaal 'hier thuis' gebeurd is in al die afgelopen decennia, toen deze flat gebouwd werd, was ik bij wijze van spreken nog maar pas op de wereld...
Dat van die piramide ga ik uitproberen. Nogmaals bedankt voor de tip.