Nederlands > Spirituele kennis
De strijd om macht
WhiTeAnGeL:
Het tijdperk word wel steeds veranderd :) Het gaat de goede richting in dat mensen ook gaan zien waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn.
Dat het niet langer nodig is om strijd te hebben met elkaar, omdat het zonde is van je energie en van jezelf
lotuslove:
Ik denk ook dat er veel dingen aan 't veranderen zijn, mensen gaan zich steeds meer met 't bewustzijn bezig houden, kijk maar om je heen, de media staat er vol mee. Niet perse met spirituele onderwerpen, maar ook simpele dingen bijv. opvoedprogramma's op tv. Dat heeft volgens mij ook hiermee te maken. Mensen denken meer na over hun gedrag en wat voor effect dat kan hebben op iemand.
WhiTeAnGeL:
Ja mensen gaan ook steeds meer veranderen en dat is ook alleen maar mooi dat ze ervoor open gaan staan voor het spirituele :)
Want als je goed kijkt zie je het overal in terug ;)
LPChip:
Inderdaad. Nou wil ik wel toevoegen dat Nederland in z'n geheel hier sneller (verder?) mee is als in andere landen. Dit concludeer ik aan de hand van gesprekken die ik met andere mensen over de hele wereld heb.
wouw:
ik merk ook dat er mensen zijn die proberen te overtroeven, en vaak een strijd aangaan.. zodat ze zichzelf beter voelen. ik vind dit erg zonde.. want wat ik mee heb gemaakt is dat die personen vaak een houding aannemen alsof ze alles beter weten en beter zijn. Jammer, dat ze door die houding niet goed de informatie van andere in zich opnemen. En meer naar zichzelf luisteren.
Het zou mooi zijn als iedereen het beste gunt voor elkaar.. ik zelf heb als ik iemand tevreden maak, dan word ik er zelf ook vrolijk van. ik weet dat als ik iemand neer zou halen, ik zelf die negatieve energie ook in mij opneem.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie