Nederlands > Droombetekenissen

droom: een huis vol mensen, ik kreeg ze maar niet weg

<< < (2/2)

LPChip:

--- Citaat van: rachke op oktober 26, 2010, 09:24:07 am ---inderdaad. :-) en dan begin ik te piekeren of na te denken van hé, ik wil het wel zus of zo.  of van het is hem of haar weer gelukt.  die stuurt me met een kluitje in het riet.

--- Einde van citaat ---

Precies! :)

Deze droom is een teken van je onderbewustzijn dat je de situatie moet gaan veranderen.

Ga eens na bij de volgende confrontering wat je eigenlijk had willen zeggen, zodat als de volgende keer dat het weer gebeurd, je dat kan zeggen.

Waarschijnlijk zal het nog wel een 10 keer gebeuren dat ze over je heen lopen, want je zal moeten wennen om tegengas te geven. Denk wel bij elke van deze keren na hoe je het beter had kunnen oplossen.

Bedenk ook, dat je altijd iemand mag aanspreken op zijn/haar gedrag. Geef aan dat je er mee zit en lucht je hart. (doe dit nadat je erover hebt nagedacht wat je eigenlijk had willen zeggen) Mocht deze persoon dit niet accepteren, dan kun je alsnog zeggen wat je eerder had willen zeggen.

Onthoud: Niks moet, alles mag! :)
Bekijk ook eens: Moeten/Mogen van... versus Kunnen/Willen

rachke:
inderdaad :-)
Je doet me denken: ik besef nu pas dat ik al veel verder sta dan vroeger.  het lukt me blijkbaar steeds beter en beter.  maar ik kan nog veel beter doen.  het is dus echt oefenen,oefenen en nog es oefenen.

dank je voor detip: ik ben ook gaan kijken op je stukje over kunnen/willen mogen en moeten.

LPChip:
Graag gedaan. :)

Ik ben blij dat ik je kan helpen. :)

Liefs,

LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie