Ik ben meer op zoek naar manieren om mezelf een beetje te ontwikkelen, om meer vat te krijgen om mijn spirituele deel... Ik ben niet op zoek naar diploma'tjes en papiertjes maar naar goede leermeesters... Dus als iemand dingen weet buiten reiki die me kunnen helpen dan hoor ik dat ook graag!
Ohh, dan kan ik je wel helpen Kath. Was net zoals jij jarenlang op zoek naar een goede leermeester. De zoektocht naar een goede meester werd nog versterkt na het lezen van het indrukwekkende boek 'Meesters van het verre Oosten' - Baird T. Spalding. Weet niet of jij het boek kent maar het boek wordt omschreven als een van meest spraakmakende spirituele boeken van de 20e eeuw.
Enfin, om een lang verhaal kort te maken. De zoektocht heeft me geleid naar de meditatiemethode Falun Dafa / Falun Gong. Het werd eeuwenlang van leraar op leerling doorgegeven tot het in 1992, als traditionele Chinese cultivatiemethode voor verbetering van het lichamelijke en geestelijke welzijn, in China openbaar gemaakt werd door Dhr. Li Hongzhi.
Ik schreef er reeds over op dit forum. Op de website kan je alle informatie vinden:
http://www.falundafa.org/Dutch/