Nederlands > Levensvragen

Geroezemoes en drukte

<< < (2/3) > >>

LPChip:
Ik heb er last van als ik me niet afsluit. De locatie maakt eigenlijk niet zoveel uit. (behalve natuurlijk als het niet druk is daar, want dan hoef ik me niet af te sluiten :D)

debbie:
Hallo,

Als ik dit zo lees zie ik voor het eerst  dat er blijkbaar meer mensen zijn die dit hebben.
Dat is fijn om te weten.
Ik heb altijd gedacht dat alleen ik niet tegen veel (meer dan 1, is in mijn beleving al veel!!) mensen kan.
Het is bij mij zo erg geworden dat het mij bij het dagelijks funcioneren erg belemerde.
Mij is toen door artsen vertelt dat ik bordeline persoonlijkheids stoornis heb met disassociatieve kenmerken. Ik heb nu al jaren hiervoor anti-psycotica maar zou hier wel heel graag van af willen. Ga de tips zeker proberen!!!!
En ja, ik kan nu redelijk goed tegen mensen en drukte, de medicatie heeft mij aardig murm gemaakt....Maar of ik dat nou moet willen?

Groetjes Debbie

LPChip:
Hoi Debbie,

Het lijkt me inderdaad niet dat je murm wil zijn van anti-psycotica. Ik zou er ook niet ineens mee stoppen, maar afbouwen als jij denkt dat je er klaar voor bent.

Het kan wel zijn dat deze medicijnen je vermogen tot blokkeren door jezelf tegengaan omdat ze je in het geheel gewoon verzwakken zodat je zelf weinig meer kan doen. Niet de signalen ontvangen, en dus ook niet blokkeren.

Als je ineens met de medicatie zou stoppen, zou je (naast mogelijke afkick verschijnselen) ineens alle indrukken ontvangen en gezien je je waarschijnlijk nog niet direct kan afsluiten kan dat overweldigend werken. Zeker gezien je met meer dan 1 persoon al last hebt. Maar het kan natuurlijk ook aan de personen liggen waarmee je in contact komt.

Ik hoop dat je verder komt, en mocht je vragen hebben, stel ze gerust. :) Geef desnoods een voorbeeld situatie aan en vraag hoe ik of een ander hiermee zou omgaan zodat je dat kan proberen. :)

Succes in ieder geval. :)

Liefs,

LPChip

debbie:
DAnk je wel,

Ik zal inderdaad niet ineens stoppen met medicatie. Dit kan best wel verkeerd gaan, maar ga het er zeker ff over hebben met mijn arts.

Groetjes Debbie

LPChip:
Als je het niet over een natuurarts hebt, dan kan ik je nu al voorspellen dat ze je gaan zeggen dat je niet mag stoppen met de medicatie.

Helaas gelooft de huidige medische en psychische wetenschap niet in spiritualiteit en het eigen vermogen om problemen bij de bron aan te pakken.

Ik raad daarom ook aan om meer in suggestieve vorm met hun te communiceren en daaraan je eigen oordeel te trekken. Laat hun je niet stoppen als ze zeggen dat het slecht is, terwijl je gevoel zegt dat je het moet doen. Jouw gevoel is veel belangrijker dan hun manier om controle over je uit te oefenen.

Liefs,

LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie