Hey dat is handige site:
heb nog even wat opgezocht:
Prins
Als je droomt dat je een prins bent, duidt dit op een wens om je belangrijk en nodig te voelen. Je hebt bewondering voor jezelf, en alles dat je bereikt hebt.
Een droom waarin een prins voorkomt, voorspelt dat eer en erkenning je ten deel zullen vallen. Een andere uitleg is dat de prins verwijst naar een behoefte aan romantiek. Denk maar het gezegde "De prins op het witte paard".
Hand
Handen dienen als een vorm van communicatie. Een droom over je hand vertegenwoordigt de relatie die je hebt met de mensen om je heen en hoe je contact maakt met de wereld. Mischien zou je iemand een helpende hand kunnen bieden. Je linkerhand symboliseert met name elegantie en je vrouwelijke, ontvankelijke eigenschappen. de rechterjhand staat meer voor het mannelijke, actieve aspect van je karakter.
Als je droomt dat je gewond bent aan je handen, duidt dit op een aanslag op je ego. Wanneer je in je droom de handen van iemand vasthoud, vertegenwoordigt dit de connectie die je hebt met deze persoon. Deze droom zou ook je angst kunnen weerspiegelen om het contact met deze persoon kwijt te raken, of dat jullie uit elkaar groeien. alleen kende ik die persoon niet
klinkt niet erg positief allemaal, maar ik snap nu waar het vandaan komt, en wat ik eraan moet doen (al weet ik dat eigenlijk al wel langer... zo achteraf bekeken