Nederlands > Droombetekenissen
Plaatsen die steeds terug keren
WhiTeAnGeL:
Hoi Eni :)
Ik zal proberen wat inzicht te geven in je droom.
Vanacht had ik weer gedroomd over vanalles..
Maar ook kwam er een stukje in mn droom waar ik al heel lang niet meer aan had gedacht. Het is een soort winkelcentrumpje met winkeltjes alleen op beganegrond dus laag gebouw wat omringd is met hoge gebouwen (maar die zijn niet zichtbaar in mn droom, maar weet dat het er om heen grote hoge gebouwen zijn) Het is er altijd stil en verlaten en ik krijg er altijd een beetje verwaarloosd gevoel bij.. Ik heb al vaker gedroomd dat ik daar was, soms alleen en soms met andere..
De stad waar jij over droomde, waar jij was, die staat voor jezelf dat ben jij, de dingen die je ziet staan voor de dingen die jij bent.
Dus bijv je ziet hooge gebouwen maar je ziet ze niet duidelijk, in jezelf zijn er punten die veel verder ontwikkeld kunnen worden dan dat jezelf weet, vandaar dat je nu alleen maar een stukje ziet.
Dat de sfeer verwaarloosd, stil en verlaten staat voor hoe jij je voelt diep van binnen, maar je hebt het zelf niet erg door dat je er wat mee moet doen, vandaar dat deze droom al vaker is gekomen :)
Ik zou zeggen meid doe er iets mee, luister meer naar jezelf, naar wat je echt voelt en doe de dingen die goed voor je zijn.
Eni:
hej anne. Bedankt vor je berichtje. Als iemand anders t zegt klinkt t allemaal veel logischer. Moet r wel ff over nadenken hoor allemaal
WhiTeAnGeL:
Is goed hoor, hoop dat je er wat aan hebt.
Laat het me weten of je je erin herkent :)
Liefss
Eni:
Hey Anne
Heb vandaag in mn reistijd naar en van werk erover zitten denken. Herken er zeker wat in.
Het stuk in mn droom dat ik in de drukke straat wil blijven maar rene eigenlijk niet.. is denk ik dat ik graag thuis ben en daar het bedrijf over wil nemen. Rene vind dat ook leuk maar zou liever in zn eigen dorp gaan wonen (tenminste nog een aantal jaar). Mijn vader wil graag langzaamaan stoppen met werken en heeft het liefst dat wij zo snel mogelijk in de buurt komen wonen. Ik voel me dan beetje tussen het schip en het schommel zitten, wil het voor iedereen goed doen en denk dan weinig aan me zelf (stil/verlaten/verwaarloosd)
Ik vind het dan ook moeilijk wat te doen, en te beslissen wat ik zelf nu echt wil. Omdat ik steeds eerst aan de andere denk..
Ook neem ik vrijwel altijd dezelfde weg in mn droom, mss een idee om een keer een andere weg in te slaan (zowel in als buiten mn droom)? Maar welke weg is dan de goeie ??? Dat is iets om over na te denken
xx
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie