Pff ik moet even wat kwijt hahaha..
Vandaag gesprek gehad op school, ik voelde alles wat me leraren over me dachten.
Ik ben eigewijs, te verbaal, teonderbouwend, te dominant, te te te te..
Ja maar wat wil je ik ben 22 jaar en ik voel alles om me heen, alles wat er gebeurt, ondertussen zag ik ook hen aura.
Ik zei ook op een gegeven moment, want ik voelde dat me leraar ergens mee zat en ik zei dat,.hij beweerde van niet maar het was wel zo.
Hij was gewoon pissig al voor het gesprek begon, hij was al pissig op mij.
Hele gesprek ging, omdat me afwezigheid behoorlijk erg laag is en ik moet aanwezig zijn op school maar voor mij is dat echt heel erg moeilijk.
Als ik in de klas zit wooow dan voel ik zoveel niet normaal gewoon, de 1 zwanger, de andere negatief tegen over de hele wereld, de ander down omdat ze niet kan leven zoals ze zou willen, de weer dat dan ander weer dat.
En bovendien ze zijn ook allemaal rond 16,17,18 jaar, ja is gewoon voor mij te jong, ik vind soms meiden rond 20 jaar al behoorlijk irritant:P hahah..
Maar ik merk gewoon omdat ik liever, alleen zit dat het me ten nadele werkt.
Hen beweren van niet maar ik weet gewoon dat wel zo is.
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, nu is de belofte 12 weken elke keer aanwezig zijn en dan ben ik klaar, ik ga dat ook echt doen.
Maar vind wel onwijs zwaar. Dat meen ik want ik voel zoveel dan heb ik me stage en me school gewoon, ik zit liever dan op me stage want dan word ik nog met rust gelaten.
Kan ik even naar buiten lopen, maar bij me school je moet in een ruimte met elkaar zitten, je moet soms met elkaar praten..
Want als ik in zo een ruimte zit, soms al op me stage ik voel teveel gewoon echt zoveel en ik hoor soms ook gewoon gedachtens.
Hoe gaan jullie hier mee om..?