Nederlands > Levensvragen

Hoe ga jij er mee om?

<< < (2/3) > >>

ro:

--- Citaat van: lotuslove op februari 12, 2009, 07:30:57 pm ---Hallo manisje :)

Ik zou toch een vertrouwenspersoon op school opzoeken, iemand waar jij je goed bij voelt en waar je 't kwijt kan, je weet nooit, wie weet kan diegene je helpen?

--- Einde van citaat ---

Hey sayang..!! ;-)

Ja, ik weet niet hoor.
Ik vind altijd moeilijk of je mensen wel kan vertouwen ik zal er eens overnadenken.
Misschien wel 1 die ik zal kunnen vertrouwen, ik ga eens met der praten vandaag even kijken wat voor energie ze me geeft en even checken hoe en wat.

Want het is wel vet heftig soms zoveel energieen bij elkaar.

Thx he.

Ps ik mail je vandaag even terug..!!!

Liefs

Kath:
Er bestaat zo iets als af sluiten, als je dit allemaal voelt ben je simpelweg fout bezig en jezelf kapot aan het maken. Jouw feestje overigens, maar ik zou het niet doen. :+

Vind het ook een "lame excuse" om afwezig te zijn... IMO heeft dat simpelweg met je mentaliteit te maken.

ro:

--- Citaat van: Kath op maart 07, 2009, 05:41:39 pm ---Er bestaat zo iets als af sluiten, als je dit allemaal voelt ben je simpelweg fout bezig en jezelf kapot aan het maken. Jouw feestje overigens, maar ik zou het niet doen. :+

Vind het ook een "lame excuse" om afwezig te zijn... IMO heeft dat simpelweg met je mentaliteit te maken.

--- Einde van citaat ---

Simpelweg?

Als je niet weet hoe je kan afsluiten, is dat niet zo simpel hoor.
Heb jij alles 1,,2,3 kunnen leren..?

En oordeel pas als je situatie kent, ik heb uit respect voor dat meisje, hier niet gezet waarom ze van school is gegaan.
Niks met mentaliteit te maken.

Ik vind het een behoorlijke negative reactie bijna koud gewoon.

Jammer.

Kath:
Dat je je niet kan afsluiten is geen reden om van school weg te blijven. Gezien dat de enige reden is die bekent is, oordeel ik daar op. En daar kan je me geen verwijten rond maken. Wil je dat er rekening gehouden word met het hele verhaal, moet je het hele verhaal plaatsen en geen stukjes. ;)

Afsluiten is zo simpel als gras plukken. Dat heb ik niet eens moeten leren. Mensen doen altijd moeilijker over dingen dan het eigenlijk is. Als ze dit moeilijk vind ben ik benieuwd hoe ze gaat reageren op wanneer het écht moeilijk word en ze er ook nog eens een leven bij gaat moeten nemen.

ro:

--- Citaat van: Kath op maart 23, 2009, 07:37:01 pm ---Dat je je niet kan afsluiten is geen reden om van school weg te blijven. Gezien dat de enige reden is die bekent is, oordeel ik daar op. En daar kan je me geen verwijten rond maken. Wil je dat er rekening gehouden word met het hele verhaal, moet je het hele verhaal plaatsen en geen stukjes. ;)

Afsluiten is zo simpel als gras plukken. Dat heb ik niet eens moeten leren. Mensen doen altijd moeilijker over dingen dan het eigenlijk is. Als ze dit moeilijk vind ben ik benieuwd hoe ze gaat reageren op wanneer het écht moeilijk word en ze er ook nog eens een leven bij gaat moeten nemen.

--- Einde van citaat ---

Rekening houden met mensen, lijkt me erg normaal.

Jij bent paranormaal?

Afsluiten is laaste wat zo simpel is als gras plukken, het is heel erg moeilijk en soms denk je goed hebben afgesloten dan komt nog wel eens heftigs door.

Wat is voor jou Echt moeilijk?
Vraag ik me dan af..

Maar wat voor jou moeilijk kan zijn, kan voor mij makkelijk zijn en andersom.

;-)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie