Nederlands > Levensvragen

Hoe ga jij er mee om?

<< < (3/3)

WhiTeAnGeL:
Afsluiten is zo simpel als gras plukken.

Daar ben ik het niet mee eens, afsluiten tegen energie en emoties van anderen als je heel erg gevoelig bent is erg moeilijk. Dit weet ik uit eigen ervaring.
Veel dingen gaan ook onbewust en heb je niet eens door, de meeste gedachtes die je hebt op een dag gaan onbewust. De energie uitwisseling van mensen waar je je in begeeft is sterker dan je denkt en dat ook gaat vaak onbewust en komt onbewust bij je binnen.

Was afsluiten maar zo simpel als grasplukken ;)

Kath:
Ik ben voornamelijk mens. Tenminste, de laatste keer dat ik in de spiegel keek toch nog. (zo'n uurtje geleden na het douchen.) Maar ik heb ook paranormale dingen in me zitten ja. :)
Als je je daar ook echt mee wil bezig houden, dan moet je als eerste lesje leren hoe je je moet afsluiten. Het is niet allemaal rozegeur en manenschijn. Of je leert er mee leven, of je legt het achter je neer.

Neen, ik heb geen enkele moeite met afsluiten, nooit gehad ook niet overigens. Ging me altijd prima af. Ik vergeet het overigens soms wel eens :+ en dan komt wat binnen en dan gaat dat zo van "oh ja!" en dan sluit ik gewoon af.

Wat voor mij echt moeilijk is? Daar kan je me over PB'en. Dat ga ik niet op een openbaar forum gooien.

ro:

--- Citaat van: Kath op maart 23, 2009, 09:46:12 pm ---Ik ben voornamelijk mens. Tenminste, de laatste keer dat ik in de spiegel keek toch nog. (zo'n uurtje geleden na het douchen.) Maar ik heb ook paranormale dingen in me zitten ja. :)
Als je je daar ook echt mee wil bezig houden, dan moet je als eerste lesje leren hoe je je moet afsluiten. Het is niet allemaal rozegeur en manenschijn. Of je leert er mee leven, of je legt het achter je neer.

Neen, ik heb geen enkele moeite met afsluiten, nooit gehad ook niet overigens. Ging me altijd prima af. Ik vergeet het overigens soms wel eens :+ en dan komt wat binnen en dan gaat dat zo van "oh ja!" en dan sluit ik gewoon af.

Wat voor mij echt moeilijk is? Daar kan je me over PB'en. Dat ga ik niet op een openbaar forum gooien.

--- Einde van citaat ---

Ik had wel het gevoel dat je mens bent hoor.

Ik kan me ook niet herinneren dat ik wat anders zei :P

Mooi dat jij het zo ervaart en dat voor jou zo makkelijk is..!

Begrijp ik.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie