Wat apart
nu ben ik ook benieuwd wat het is haha, ik zou het niet durven zeggen.
Ik zie trouwens wel veel aura kleuren op de foto.
Turqoise, paars, geel, groen, oranje, vooral veel paars lila eigenlijk.
Zacht violet of lila algemeen: Zeer vergevorderd geestelijk leven.
Turqois
Algemeen: Intuitie, verlangen naar vrijheid, eigen problemen oplossen.
Oranje
Met betekenis ten behoeve van de 2de Chakra van de Milt, in de 2de Fase:
Opwekking en gebruik van levensenergie. Belangstelling vanuit eigen belang.
Oranje algemeen: Vitaliteit, dynamiek, opbouwend, vrolijkheid, toewijding, meegevoel, trouw, genezing, gezondheid, hartelijkheid, drang tot ontwikkeling, verstand, koppigheid, vertraagde actie.
Geel
Met betekenis ten behoeve van de 3de Chakra van de Zonnevlecht in de 3 de Fase:
Aanvaardbaar leven. Belangstelling gericht op de omgeving. Ontvankelijk voor indrukken. Actie van de Geest.
Geel algemeen: Denkende mens, intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuitie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveusiteit, irritatie.
Groen
Met betekenis ten behoeve van de 4de Chakra van het Hart in de 4de Fase: Beheersing van de Geest. De zorgdragende mens. Sociaal gevoel, bewustwording boven het materiele.
Groen algemeen: Bescherming, hogere gedachten, evenwicht, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel.
Apart, ik weet niet wat betekent misschien dat maken heeft me de energie van jullie die in het huis leven de energie die daar rondhangt