Jeetje, dat is heftig, Wouw!
Je voelde je zo verstikt dat je geen andere uitweg meer zag..
Ik weet dat een aantal keer in Egypte heb geleefd en de meeste levens liepen niet best af.
Ik kan me herinneren dat er alle papyrussen uit de tempel gehaald moesten worden en dat ik met een stel andere priesters de deuren dichthielden en er voor stonden. We hebben het niet overleefd. Dit was in de tijd dat de bibliotheek van Alexandrië werd geopend/opgericht.
Zo kan ik me ook herinneren dat ik voor mijn geloof vermoord werd, en ik weet dat het in de tijd van Akhnaton was. Nu nog lopen de rillingen over mijn rug als ik een afbeelding van hem zien. Griezel!!
Een half jaar terug heb ik kontact met hem gehad en hebben we het uitgepraat, maar nog kan ik de rillingen niet onderdrukken. Hij vertelde me zelfs dat dit wel de tijd was om met mijn geloof naar buiten te komen, en ja, nu durf ik niet.
Ik kan me ook herinneren dat ik een verboden relatie had met een Nubiër en dat we in de woestijn werden opgepakt.
En een tijd terug zag ik een afbeelding van een farao en ik werd overspoeld met warme gevoelens, alsof ik mijn beste vriend terug zag. Toen keek ik bij de tekst en toen bleek het Thoetmosis de Derde te zijn. Zo apart.
Verder heb ik mezelf een paar seconden gezien als Indiaans meisje met een wolf.