Ze is deze week voor het eerst krols geworden, ze glee lekker met haar onderkant overal overheen en ik ga er ook van uit dat Nina is ontsnapt om zwanger te worden, die katten die hier hangen ruiken haar en zijn echt aan het sprietsen hier. Ik verwacht haat terug als ze zwanger is en dan laat ik haar nakijken.
Wij hebben Nina 3 maanden geleden gekregen van ons overbuurmeisje die zag dat Nina door mensen uit een witte bestelbus werd gegooid. Ons overbuurmeisje mocht het katje niet houden en dacht meteen aan ons en ik was meteen verleifd. Ze was totaal niet schuw, juist heel gebruiksvriendelijk en een mooi glad vachtje, ik snap ook niet dat ze is weggedaan. Ze is zo lief en de kinderen kunnen alles met haar doen, ze vind alles goed. Ze is ook enorm speels en zoooo eigenwijs.
Ik heb zojuist een foto gemaakt van Klit, onze oudste, Bolle ligt te slapen op zolder, die stoor ik niet, maar misschien vind ik wel een andere van Bolle.
Zijn rechteroogje is een beetje ziekig, hij heeft een ontstoken oogje gehad.
Dit is Bolle, hij heeft vermoedlijk een ongeluk gehad, want hij kwam 4 jaar geleden thuis met een oogwond en breukjes in zijn kaak.Zijn oog moest eruit.